וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "הגענו לרגע האמת. יהיה משחק מאוד אמוציונלי"

16.2.2020 / 13:45

הפועל תל אביב דרוכה לקראת בית"ר ירושלים (ב', 20:15, ספורט 5). קלינגר: "עכשיו האישיות והאופי צריכים לשחק תפקיד ראשי"

צילום: ברני ארדוב, עריכה: ליר שפיגלר

הפועל תל אביב שעדיין חולמת על העפלה לפלייאוף העליון, תתארח מחר (שני, 20:15, ספורט 5) אצל בית"ר ירושלים למשחק בו היא תנסה לקחת לפחות נקודה. האדומים רואים את הגב של הפועל חדרה והפועל חיפה ושבוע לפני הדרבי, מבינים שהם יהיו חייבים להפתיע בטדי או בבלומפילד. המאמן ניר קלינגר ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. יותם רונן, יותם רונן
"לפני 4-5 שבועות אף אחד לא ספר אותנו". קלינגר/יותם רונן, יותם רונן

על המשחק: "כל משחק הוא לגופו, יש לו את הדינמיקה שלו, את ההשלכות הפסיכולוגיות שלו. המשחקים תלויים גם ביריבה, תלויים בסגנון המשחק. זה נראה שהולך להיות משחק מאוד מאוד אמוציונלי לשתי הקבוצות. יש הרבה יוקרה והרבה מה להרוויח ומה להפסיד".

על המצב של הקבוצה: "התחלנו את המסע שלנו בדיוק לפני סיבוב, בקרית שמונה. אם הייתם אומרים לנו אז שנגיע למצב שהדברים תלויים בנו, היינו חותמים על זה מהר מאוד. אני שמח שעשינו כברת דרך כל כך מוצלחת - למרות שהיו תקלות - והגענו למצב שכולם במועדון מבינים שזה רגע האמת. עכשיו הגיע הזמן שבו האישיות, האופי והמשמעת צריכים לשחק תפקיד ראשי".

על בית"ר ירושלים: "ראינו אותה נגד מכבי חיפה ולא היה ספק מההתחלה שהמשחק הולך לכיוון שלה. אנחנו יודעים איפה לשים את הדגשים מבחינה התקפית והגנתית. מכבדים מאוד את המעמד והיריבה - עד המגרש, שם נהיה צריכים להיות סופר ממשומעים, חדים ומאוד חזקים. זה יהיה קשה, אבל אפשרי. בכדורגל דברים קורים, אני מקווה שהמשחק יתפתח לכיוון שלנו".

על המאבק על כניסה לפלייאוף העליון: "לפני 4-5 שבועות אף אחד לא ספר אותנו והאמת היא שלא יצאנו מגדרנו להכניס את עצמנו למרוץ הזה. הקרדיט לשחקנים, שהביאו אותנו למצב הזה. מילאנו את הדלי בצורה יפה, יש עוד תשע נקודות בקופה ואת החשבון כולנו יודעים".

על התבוסות למכבי נתניה ומכבי חיפה: "אנחנו לא שוכחים את שתי התקלות שהיו לנו בדרך. אם לא היינו סופגים במשחקים האלו תשעה שערים, יחס השערים שלנו היה חיובי. ההתאוששות במשחק האחרון אחרי התבוסה בחיפה הייתה מצוינת, לא קל לעשות את זה אחרי מכה כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully