וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעט מייקל, בעט: אולהה הוא הבעיה של הפועל תל אביב בחוד?

6 איומים על השער, 2 בעיטות למסגרת וכמעט מיותר לציין: 0 שערים. הנתונים של הניגרי מעלים תהיה: האם הוא יודע שהוא חלוץ?

פלייר מכבי חיפה שוב בעטה בדלי/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

הפועל תל אביב אמנם גברה ביום שבת האחרון 0:2 על עירוני קרית שמונה, אבל היא עשתה את זה בלי לבעוט למסגרת במשחק שוטף. שני פנדלים של עומרי אלטמן הספיקו בשביל שלוש נקודות, אבל לאדומים יש בעיה בחלק הקדמי.

כשעומר דמארי מתקשה לשחזר את היכולת מפעם ואחרי שבעונה שעברה הוא בילה תקופה ארוכה בהחלמה מפציעה, בהפועל תל אביב תלו תקוות רבות במייקל אולהה. החלוץ הניגרי הוחתם כבר לפני כמה חודשים על חוזה מקדים, הצטרף בינואר אבל בינתיים לא מספק את הסחורה.

לפי הנתונים הרשמיים של מנהלת הליגה, אלו הנתונים של אולהה בינתיים:

דקות משחק: 380
שערים: 0
בישולים: 0
איומים לשער: 6
איומים למסגרת: 2

אולי פה נעוצה הבעיה של הפועל תל אביב בחלק הקדמי, כמו גם ההסבר לכך שהמאמן ניר קלינגר העדיף כמה פעמים את אלטמן כחלוץ על פני הניגרי החזק והטכני, אך המאוד לא תכליתי. אולהה אפילו לא מחמיץ - הוא פשוט חלוץ שלא מאיים על שער היריבה. איום בכל 63 דקות, בעיטה למסגרת בכל 180 דקות, אלו לא נתונים שמתאימים לשחקן חוד.

מייקל אולהה שחקן הפועל תל אביב מול בני יהודה. דני מרון
חזק, טכני, אבל בינתיים חסר תכלית לחלוטין. אולהה/דני מרון

אולהה בן ה-23 הגיע להפועל תל אביב מסונג לאם הוייטנאמית, שבמדיה כבש 18 שערים בשלוש שנים. למרות שמדובר בליגה חלשה בהרבה מליגת העל הישראלית, במתחם חודורוב קיוו שהניגרי ישפר את הסיומת שלו. בינתיים הוא הראה כמה אלמנטים חיוביים במשחק שלו, אבל בכל הנוגע לאיום על היריבה - שלא נאמר כיבוש שערים - הוא רחוק מהתפוקה לה קיוו האדומים.

אולהה דווקא כבש נגד הפועל חיפה אחרי פיניש איכותי, אבל השער שלו נפסל בגלל נבדל של מילימטרים. במשחקים נגד מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה הוא לא בעט אפילו pgo אחת לשער, באלו נגד הפועל רעננה והפועל כפר סבא היה לו איום אחד. לשיאו הגיע נגד בני יהודה, אז ניסה פעמיים.

אחרי הכישלון החרוץ עם דמבה קמארה, שהתעסק בעיקר במרפקים לבלמים היריבים ומצא את הרשת רק בשני פנדלים, בהפועל תל אביב מקווים שהם לא "נפלו" עם עוד חלוץ זר. אולהה חייב להתחיל לכבוש, אבל בשביל שזה יקרה, הוא קודם כל צריך לבעוט לשער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully