וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפוסט הכעוס: מוחמד עוואד עשוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית

16.2.2020 / 7:37

לא רגוע במכבי חיפה למרות ה-0:1 על חדרה: בקבוצה מתלבטים כיצד לנהוג עם החלוץ המתוסכל, שבמקביל מסרב לחתום על חוזה חדש. גם חבשי ואוטין מאוכזבים ממעמדם, אשכנזי וליו בספק לאשדוד, נקודת האור: "יזכרו מהמשחק הזה רק את שלוש הנקודות"

שלומי גבאי

עיקרי הדברים

- מוחמד עוואד עשוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית אחרי הפוסט הכעוס שהעלה

- במקביל, החלוץ מתמהמה עם ההארכת החוזה שהוצעה לו על ידי מכבי חיפה

- גם עאיד חבשי ואיקוום אוטין מאוכזבים ממעמדם. הראשון עשוי לבקש לעזוב בקיץ

- ליו ויובל אשכנזי נפצעו ונמצאים בספק למשחק נגד מ.ס אשדוד במחזור הבא

- רוקאביציה ושועה נקודות האור: "יזכרו מהמשחק הזה רק את הנקודות שלקחנו"

מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול. שלומי גבאי
מנצחים ובוכים. בלבול/שלומי גבאי

מכבי חיפה סוערת, למרות הניצחון 0:1 אמש (שבת) על הפועל חדרה שצימק את הפער ממכבי תל אביב לשלוש נקודות. במוקד הסערה עמד החלוץ מוחמד עוואד, ששוב נכנס כמחליף ורשם כמה פעולות לא טובות בדקות הסיום, מה שעורר את זעמו של מרקו בלבול. בסביבתו של עוואד מספרים שהוא זעם על ההתפרצות של המאמן לעברו, ולכן העלה פוסט מדם ליבו בו עקץ את המאמן והקבוצה וכתב: "עובד, מחכה, סובל ושותק".

במועדון לא אהבו את התגובה של עוואד, ונשקלת האפשרות להעמיד את השחקן לוועדת משמעת פנימית. יחד עם זאת, ייתכן שהפרשה תסתיים בשיחת נזיפה בלבד.

עוואד מאוכזב מאוד ממעמדו בקבוצה כבר במשך תקופה ארוכה, ועדיין לא חתם על חוזה חדש למרות שהוצע לו כזה. הוא חתום גם לעונה הבאה, אבל בחיפה רוצים למנוע מתקדים שון וייסמן לחזור על עצמו והציעו לעוואד חוזה חדש מבעוד מועד שלצערם עדיין לא נחתם.

עוד בוואלה!

מוחמד עוואד העלה פוסט כעוס: "עובד, מחכה, סובל ושותק"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה מוחמד עוואד. דני מרון
תקדים תומר חמד יחזור על עצמו? עוואד/דני מרון

גם עאיד חבשי ואיקוום אוטין מאוכזבים מאוד ממעמדם. חבשי שאיבד את המקום בהרכב וממעט לשחק עשוי לבקש לעזוב בסוף העונה, במטרה לעבור לאירופה.

אם לא די בכך, גם מצבת הפצועים של מכבי חיפה מתארכת. ליו שנפצע אמש בחימום והוחלף על ידי סאן מנחם בספק למשחק מול מ.ס אשדוד במחזור הבא, וכך גם יובל אשכנזי שנפגע במהלך המשחק ויש חשש שהוא סובל ממתיחה. השניים ייבדקו במהלך היום כדי לברר מה חומרת פציעתם. מהמשחק הבא ייעדר גם דולב חזיזה המוצהב.

שחקן מכבי חיפה עאיד חבשי. דני מרון
בראש באירופה? עאיד חבשי/דני מרון

והיו גם נקודות אור אמש. בקבוצה היו מרוצים משלוש הנקודות שאגרו, למרות היכולת הלא מרשימה. את מירב המחמאות קיבלו כובש שער הניצחון ניקיטה רוקאביציה והמבשל ירדן שועה. "כשאתה בעונה ארוכה ומתמודד בצמרת עד הסוף, צריך לדעת לנצח משחקים כאלה", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "אף אחד לא יזכור מהמשחק הזה את היכולת, יזכרו שבטבלה יש לנו עוד שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully