וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד עוואד העלה פוסט כעוס: "עובד, מחכה, סובל ושותק"

15.2.2020 / 23:20

החלוץ נכנס רק בדקה ה-70 ב-0:1 הדחוק של מכבי חיפה על הפועל חדרה: "אלוהים גדול והוא רואה הכל". בלבול שהיה עצבני והשליך בקבוק, הסביר: "כעסתי כי יכולנו לשחק טוב יותר"

שלומי גבאי

(עדכון ראשון: 21:57)

בווידאו: התגובות אחרי המשחק בין בני יהודה להפועל באר שבע

למרות החזרה למסלול הניצחונות, במכבי חיפה היו הרבה עצבים הערב (שבת) אחרי ה-0:1 על הפועל חדרה. הירוקים המתינו 71 דקות ארוכות עד שניקיטה רוקאביציה כבש מול 10 שחקנים וגם אחר כך מרקו בלבול נראה כעוס. בין היתר, המאמן השליך בקבוק פלסטיק, שפגע בעוזרו פול גרובס.

כעס היה כנראה גם מנת חלקו של מוחמד עוואד. החלוץ שוב התחיל את המשחק על הספסל והפעם נכנס רק בדקה ה-70. מאוחר יותר הוא העלה פוסט לפייסבוק בו כתב בעברית: "עובד, מחכה, סובל ושותק". בערבית הוסיף (בתרגום חופשי): "אלוהים גדול והוא רואה הכל".

"ניצחון חשוב מאוד כי ידענו לקחת שלוש נקודות במשחק לא טוב", אמר בלבול בסיום, "איבדנו המון כדורים, לא הנענו את הכדור כמו שצריך, היה יום קשה מבחינתנו. קבלת ההחלטות שלנו לא הייתה טובה לכל אורכו. הצלחנו לקחת שלוש נקודות אחרי משחק לא קל בטדי. לא שיחקנו כדורגל טוב".

המאמן הוסיף "הייתי עצבני ומלא אמוציות כי חשבתי שאנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב. זה חלק מהמשחק. גם עוואד וגם שועה עזרו לדחוף את המשחק קדימה. המסירה של שועה והסיומת של רוקאביציה היו מעולות. לשחקנים שלי יש אופי טוב והם יודעים לפרגן אחד לשני".

דולב חזיזה אמר: "אני שמח בשביל ירדן שועה שנכנס והשפיע על המשחק. כל שחקן צריך לתת 100% גם על הדשא וגם בחוץ. אני מקווה שהוא ימשיך כך עד סוף העונה. איך שהגעתי לפה אמרו לי שצריך לנצח בכל משחק ולא משנה נגד איזו יריבה. אנחנו רוצים להתחרות על כל התארים. ברור שההפסד בשבוע שעבר אכזב את כולנו, אבל אנחנו לא מסתכלים אחורה, אלא רק קדימה".

מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול. שלומי גבאי
רתח על הקווים. בלבול/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully