וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן בכושר שיא: "שוב הוכיח שהוא ערובה לשערים"

האנס קרנקל, מגדולי כדורגלני אוסטריה בכל הזמנים, החמיא. וייסמן מתלהב מיואיץ': "אם הוא היה מגיע בקיץ, היינו בפסגה"

צילום: ברני ארדוב, עריכה: ליר שפיגלר

כאילו מעולם לא הייתה פגרה, שון וייסמן חזר אתמול (שבת) לפעילות בבונדסליגה האוסטרית בסערה. מלך שערי הליגה המקומית כבש צמד ב-0:3 של וולפסברגר על הארטברג וסייע לקבוצתו לעלות לפחות זמנית למקום השלישי.

וייסמן העלה את מאזנו העונה ל-19 שערי ליגה ואחרי מכירת ארלינג הולאנד מרד בול זלצבורג לבורוסיה דורטמונד, הוא בדרכו הבטוחה לזכייה בתואר מלך השערים. שחקן העבר האנס קרנקל, מגדולי כדורגלני אוסטריה בכל הזמנים, אמר אתמול ב"סקיי ספורטס אוסטריה": "וייסמן הוא ערובה לשערים והיום הוא הוכיח זאת פעם נוספת".

וולפסברגר עברה מתיחת פנים בינואר ונאלצה להיפרד מכמה שחקני מפתח שזכו להצעות מפתות והתעקשו לעזוב. וייסמן דווקא נשאר והמאמן המאמן פרדיננד פלדהופר, שערך אתמול בכורה על הקווים, אמר: "אנחנו מאוד שמחים שווייסמן החליט להישאר. האמת היא שהוא לא ממש רצה לעזוב".

אפרופו שינויים, מי שמשך אתמול את מירב תשומת הלב היא מילוש יואיץ', שבישל פעמיים. הסרבי הושאל מבשקשהיר הטורקית לפני כשבועיים וחצי ועם היסטוריה בבורוסיה דורטמונד ופ.צ. קלן, הוא מיד הפך למוקד העניין. הקשר אגב, הפך מיד לאחד מהשחקנים הקרובים לווייסמן והישראלי אמר עליו לאחרונה: "אם יואיץ' היה כאן מהקיץ, היום היינו במקום הראשון".

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
התחבר ליואיץ' במהירות. וייסמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully