וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "מאמין שאגיע בכושר טוב למשחק מול סקוטלנד"

כוכב הנבחרת ניסה להרגיע לקראת פלייאוף מוקדמות היורו: "מרגיש טוב, אתן הכול". בלם העבר מרטין שטרנצל הצטרף לצוות המקצועי

צילום: ברני ארדוב, עריכה: ליר שפיגלר

עדכון ראשון: 12:34

נבחרת ישראל ערכה היום (חמישי) אימון בבית הנבחרות בשפיים. אחת הבשורות היא שאיש צוות נוסף יחבור אל הצוות האוסטרי וזה יהיה לא אחר מאשר בלם העבר מרטין שטרנצל, ששיחק במינכן 1860, שטוטגרט, ספרטק מוסקבה וזכור בעיקר משנותיו בבורוסיה מנשנגלדבאך. הוא יהיה אנליסט ומנתח שחקנים אינדיבידואלים, כפי שהגדיר זאת המנהל המקצועי של הנבחרות וילי רוטנשטיינר.

ערן זהבי, שהתאמן בימים האחרונים עם מכבי תל אביב, אמר: "אני מרגיש טוב, אני מרגיש בטרום עונה אחרי חופשה קצרה. אני מצפה מעצמי ליותר ממה שאתם חושבים. אני באמת אעשה הכול כדי להגיע בכושר הכי טוב. יש לי עוד מחנה אימונים עם הקבוצה, יהיו משחקים וגם במכבי תל אביב עוזרים לי מאוד. ברור שהצלחה עם הנבחרת זה דבר שחסר לי מאוד וזה הדבר שאני הכי רוצה בעולם. זה יהיה קשה, נצטרך לסבול כדי להצליח. בשבילי זו תהיה ההזדמנות האחרונה, אולי אחת האחרונות. אני לא יודע אם הזדמנות כזו תחזור שוב, אז ברור שאני אתן הכול ואנסה לעשות את זה. אני מאמין בעצמי שאגיע בכושר טוב למשחקים, אתם מכירים אותי ויודעים שאני אעבוד קשה מאוד כדי לעשות את זה".

על המצב של וירוס הקורונה בסין אמר זהבי: "מצב לא נעים בכלל. אני יכול להגיד לך שבעיר שלי בגוואנגז'ו לא מרגישים את זה כל כך. אמנם יש הוראות ולא תראו תחנות או קניונים מפוצצים כמו במצב הנורמלי, אבל אני חושב שכל המדינה הזו עוברת משבר גדול. גם בעולם. אני מקווה שזה ייגמר כמה שיותר מהר ושיחזרו לשגרה וגם אנחנו רוצים לחזור לשגרה כי זה מצב לא נורמלי מבחינתנו. כרגע יש לי מחנה אימונים עם הקבוצה שלי ובאפריל אמורה להתחיל הליגה. בסופו של דבר בעקבות הטרגדיה הפסדנו ארבעה משחקי ליגה. מה יהיה? אני לא יודע, ואם יקרה מצב כזה אני בטוח שפיפ"א או גורמים אחרים יצטרכו למצוא פתרונות לשחקנים ואפשרות לשחק, כי ברור שזה לא נורמלי שלא נשחק עד יוני".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מאמין שיגיע בכושר טוב למשחקים. זהבי/ברני ארדוב

המנהל המקצועי של נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר "בשבילי זה רגע נהדר כי אנחנו מתחילים את האתגר, לעבוד כדי להגיע ליורו בפעם הראשונה בישראל. עשינו את המיטב כדי להתכונן וגם עכשיו קיבלנו תנאים מצוינים כדי לעלות לטורניר הגמר. אני שמח ומודה לכולם שביטלו את המשחק האחרון לפני הפלייאוף, זו תמיכה אדירה לנבחרת. אנחנו מתחילים להכניס את השחקנים לעניינים. יש הבדל אם מדברים על שחקן צעיר או מנוסה, המאמן רוצה לראות שחקנים צעירים בשביל העתיד וזו גם מוטיבציה עבור השחקנים. אם ייני ישחק בשבועות הקרובים, ויש עוד חודש וחצי עד המשחק, הוא יהיה חלק מהנבחרת.

"ניסע לצפון אנגליה ונתאמן שם ויהיה לנו חבר חדש בנבחרת, זה מרטין שטרנצל שהוא בלם ששיחק בנבחרת אוסטריה ובבונדסליגה הגרמנית. הוא מאמן אינדיבידואלי ואנליסט של שחקנים אינדיבידואלים. אלה יכולים להיות שחקנים שלנו וגם שחקנים יריבים. הוא מעניק נתונים על שחקני היריבה וגם מידע לשחקני ההגנה שלנו. הוא מצטרף אלינו לצוות. הוא יחבור אלינו בשבוע הבא כדי להכיר את השחקנים ואז הוא יהיה איתנו בהכנות כאן בישראל, בפלייאוף ואני מקווה שגם בטורניר היורו בקיץ".

שחקני נבחרת ישראל. ברני ארדוב
שחקני הנבחרת באימון/ברני ארדוב

הנבחרת תקיים אימון נוסף ביום שלישי הקרוב בבית הנבחרות בשפיים. בן שהר ואיתמר ניצן שלא הוזמנו לאימון היום, ישתתפו באימון בשבוע הבא ומעבר לכך מדובר באותם שחקנים. מדובר כמובן בסגל שלא כולל שחקנים מאירופה, כך שאין ללמוד ממנו על הסגל שיוזמן למשחק נגד סקוטלנד ב-26 במרץ, בפלייאוף העלייה ליורו 2020, ובמידת הצורך גם במשחק הגמר.

הסגל:

שוערים: אסף צור (הפועל רעננה), יואב ג'רפי (הפועל תל אביב), איתמר ניצן (בית"ר ירושלים).

הגנה: עופרי ארד (מכבי חיפה), שרן ייני (מכבי תל אביב), אוראל דגני (הפועל תל אביב), איתן טיבי (מכבי תל אביב), לואי טהא (הפועל באר שבע), רז שלמה (הפועל תל אביב), סאן מנחם (מכבי חיפה), גיל כהן (מ.ס. אשדוד).

קישור: אייל גולסה (מכבי תל אביב), דור פרץ (מכבי תל אביב), אלמוג כהן (מכבי נתניה), גבי קניקובסקי (מכבי נתניה), דן גלזר (מכבי תל אביב), דולב חזיזה (מכבי חיפה), נטע לביא (מכבי חיפה), מוחמד כנאען (מ.ס. אשדוד), עדן קארצב (עירוני קרית שמונה), תומר יוספי (הפועל באר שבע), יונתן כהן (מכבי תל אביב).

התקפה: ערן זהבי (גוואנגז'ו ר.פ.), דיא סבע (גוואנגז'ו ר.פ.), איילון אלמוג (מכבי תל אביב), בן שהר (הפועל באר שבע).

עוד בוואלה!

סקוטלנד נרגעה: סקוט מקטומיניי יהיה כשיר לישראל

לכתבה המלאה
בן שהר שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
נמצא בכושר טוב. שהר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully