וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס ניחומים: שון וייסמן נותר בודד במאבק על תואר מלך השערים

בזמן שכוכבי הבונדסליגה נמכרו בזה אחר זה, החלוץ הישראלי נותר מאחור. הנחמה: ארלינג הולאנד עזב והדרך למלכות השערים סלולה

פלייר מכבי חיפה שוב בעטה בדלי/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

אחרי פגרה שארכה חודשיים, הבונדסליגה האוסטרית תחזור לפעילות בסוף השבוע. מבחינת שון וייסמן זה אומר חזרה למאבק על מלכות השערים, כשהמתחרה העיקרי שלו כבר לא בסביבה. החלוץ הישראלי כבש העונה 17 שערי ליגה ואתמול נכתב ב"סקיי ספורט אוסטריה": "הודות לוייסמן, וולפסברגר ממשיכה להיות בשליש העליון של הטבלה ומקומה בפלייאוף העליון נראה מובטח".

הבונדסליגה האוסטרית עוברת מדי שנה שינויים מאוד גדולים בחלון ההעברות של החורף. הפגרה ארוכה, הקבוצות מבצעות שינויים כמו בחלון של הקיץ ולפעמים נדמה שזה כמעט כמו פתיחתה של עונה אחרת. כחלק מהשינויים הרבים, הכוכבים הגדולים של הליגה נמכרו בזה אחר זה, אבל וייסמן נשאר.

ארלינג הולאנד וטאקומי מינאמינו עברו לבורוסיה דורטמונד וליברפול בהתאמה ואפילו וולפסברגר איבדה שלושה שחקני מפתח: מיכאל זולבאואר ומרסל ריצמאייר נמכרו לבארנסלי האנגלית תמורת מיליון יורו (את בארנסלי מאמן גרהארד שטרובר שפתח את העונה בוולפסברגר) ואנדרסון ניאנגבו הוחזר מהשאלה לזלצבורג ומיד נמכר לגנט הבלגית תמורת 4 מיליון יורו.

וייסמן שנחשב היום לאחד מהכוכבים הגדולים בבונדסליגה, ראה את כל הכוכבים משתדרגים ונותר מאחור. הוא אמנם התראיין ודיבר על החלום הגדול לשחק בבורוסיה דורטמונד, אבל כרגע המרחק משם נראה גדול. פרס הניחומים שלו אמור להיות זכייה בתואר מלכות השערים והוא הפייבוריט הגדול לעשות זאת. הולאנד שכבש 16 שערים כבר לא כאן וזה מה שאמור לסלול את דרכו של החלוץ הישראלי לתואר.

במהלך הפגרה וייסמן נראה חד ורעב. וולפסברג ניצחה בכל ששת משחקי ההכנה שלה והוא כבש בהם 9 שערים. כדי לעשות מעבר גדול בקיץ, הוא יצטרך להמשיך באותו קצב.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
באירופה כנראה לא הרגישו בינואר שהוא מוכן עדיין למעבר גדול. וייסמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully