וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הצמד בגרמניה: סוגיית מונס דאבור ממשיכה לשגע את אוהדי סביליה

דאבור "הג'וקר" עלה מהספסל וכבש צמד מול באיירן מינכן במדי הופנהיים, בסביליה מתגעגעים. וגם: שון וייסמן מדבר על ההצעות והחלום הגדול, דורטמונד

עריכה: ניר חן

מונס דאבור כבש אתמול (רביעי) את השערים הראשונים שלו בגרמניה, ועוד באליאנץ ארנה. החלוץ הישראלי של הופנהיים עלה מהספסל וכבש צמד, ואומנם קבוצתו הפסידה 4:3 לבאיירן מינכן והודחה בשמינית גמר הגביע הגרמני, אבל דאבור לפחות כבש שערים ראשונים בקבוצתו החדשה, ויקווה להמשיך בדרך הזו בהמשך.

יש לציין כי דאבור נכנס כשקבוצתו הייתה בפיגור 3:1, ומיד לבנדובסקי העלה את באיירן ל-1:4. בדקה ה-82 דאבור ניצל איבוד כדור של פבאר בהגנת באיירן, קיבל מסירה מזובר, ביצע סיבוב מהיר על ג'רום בואטנג, וכבש מקרוב מול נוייר כדי לצמק ל-4:2. בדקה ה-87 הוא יכול היה לכבוש שוב, אבל החטיא נגיחה מקרוב. בדקה ה-92 כדור רוחב פגע בפבאר, נהדף לקורה, ודאבור דחק מקרוב כדי לקבוע 4:3. כאמור, זה לא הספיק.

מונס דאבור שחקן הופנהיים. רויטרס
הפסד מאכזב. מתנחם בצמד. דאבור/רויטרס

ב"בילד" כינו את דאבור "הג'וקר" של הופנהיים מהספסל, אבל מי שבעיקר "לקחו קשה" את הצמד היו אוהדי סביליה, הקבוצה שממנה שוחרר דאבור, כשלא מעט אוהדים מתוסכלים מההזדמנויות המעטות שקיבל הישראלי תחת לופטגי, ומאמינים שיכול היה לתרום יותר אילו היה מקבל דקות. באתר האוהדים של סביליה, "vamosmisevillafc", ממשיכים לעקוב אחרי דאבור, ושם נכתב "והוא אפילו לא פתח בהרכב" על הצמד של דאבור, וש"הוא גרם להרבה עצבנות בקרב אוהדי באיירן", שכמעט איבדו את הניצחון. גם ברשת הופיעו לא מעט ציוצים של אוהדי סביליה, שטענו כי "כל שער שלו בקבוצה אחרת הוא צביטה בלב".

בסופו של דבר באיירן כן ניצחה, ומאמן הופנהיים אמר ש"היינו הרבה יותר טובים במחצית השנייה, היינו אמיצים יותר וייצרנו יתר הזדמנויות, אבל ספגנו שערים יותר מדי בקלות". הבארד נורדבייט טען כי "עכשיו נחזור להתרכז בליגה, אבל אנחנו יכולים להיות גאים שכבשנו כאן שלושה שערין. ניקח את זה איתנו למשחק מול פרייבורג בסוף השבוע".

עוד בוואלה!

בדרך לאיחוד עם פפ? דיווח: מנצ'סטר סיטי עוקבת אחרי מצבו של מסי

לכתבה המלאה
שחקן וולפסברגר שון וייסמן. GettyImages
חולם בגדול. שון וייסמן/GettyImages

* שון וייסמן, חלוץ וולפסברגר, שכבש העונה 17 שערים ב-17 משחקי ליגה והפך לכובש המצטיין בליגה, נשאל על האפשרות שבקיץ יעבור לקבוצה גדולה ואמר: "היו כבר פניות מספרד, אבל הן לא באמת עניינו אותי". לדבריו, החלום הגדול שלו הוא לעבור לדורטמונד: "אעשה הכל בשביל להגשים אותו! מעבר לדורטמונד, ולשחק לצד הולאנד, זה יכול להיות גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully