וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי והמשבר בברצלונה: עימות באימון עם טר סטגן, מנצ'סטר סיטי "עוקבת"

הלחץ גובר בברצלונה אחרי המתיחות בין אבידל למסי, בספרד טוענים כי נרשם עימות באימון השוער לכוכב. ב-ESPN טוענים: פפ ואלופת אנגליה ינסו לצרף את מסי בקיץ הזה או בקיץ הבא, אז יפוג חוזהו במועדון

העימות הפומבי בין ליאו מסי לאריק אבידל/רויטרס

בברצלונה וגם בתקשורת בקטלוניה, בעיקר ב"ספורט" שנחשב לשופר של הקבוצה, מנסים להרגיע את סערת מסי-אבידאל. בעיתון הקטלאני נכתב הבוקר שהכוכב והמנהל הטכני "השלימו" ושבמועדון ממשיכים קדימה. אלא שהמצב לא כזה פשוט עם מסי, שכזכור מחזיק בסעיף לפי הוא יכול לעזוב בחינם בכל קיץ אם יחפוץ בכך.

ב-ESPN מדווחים ביממה האחרונה שמי שעשויה לנצל את הסעיף הזה היא מנצ'סטר סיטי. אלופת אנגליה כבר הצהירה שיהיה קשה לאחד בין מסי לגווארדיולה, אבל אם הארגנטינאי יחליט לעזוב היא תנסה להחתים אותו בקיץ הקרוב או בתום חוזהו בקיץ 2021.

כזכור, מסי יצא השבוע נגד המנהל הטכני של ברצלונה, אריק אבידל, בפוסט אינסטגרם חריג בעקבות הרמיזות של הצרפתי בראיונות שמרד שחקנים הוביל לפיטורי ארנסטו ואלוורדה. מסי לא אהב את ההאשמות נגד "שחקנים", מבלי לפרט אילו. "השחקנים הם הראשונים להכיר בעובדה שלא היינו טובים", כתב מסי, "האחראיים בהנהלה גם צריכים לקבל אחריות על ההחלטות שהם מקבלים. לבסוף, כשמדברים על השחקנים, צריך לציין שמות, אחרת יש ספקולציות, שמזהמות את השם של השחקנים ומחצינות דברים שהם לא נכונים", כתב מסי, עם קריצה ברורה לאבידל.

פפ גווארדיולה מחבק את ליאונל מסי ב-2012. AP
בדרך לאיחוד? מסי ופפ/AP

למסי יש קשרים טובים כמובן עם גווארדיולה, עמו הוא זכה פעמיים בליגת האלופות, אך לא רק איתו. צ'יקי בגיריסטיין היו"ר גם כן נמצא בקשר טוב עם מסי ועשוי לשכנע אותו להגיע אם וכאשר. מעבר לכך, יש גם את הפן הכלכלי וסיטי היא אחת מהקבוצות הבודדות שיכולות לעמוד בשכרו של השחקן - מעל 50 מיליון יורו לעונה.

קיקה סטיין מאמנה של ברצלונה נשאל על הפרשה הזו לקראת המשחק הערב (22:00) מול בילבאו בגביע ואמר: "הדברים האלו לא משפיעים עליי. אני מנסה לוודא שהם לא ישפיעו גם על השחקנים שלי. דיברנו על זה בדיוק דקה לפני כן וזהו. אותי מעניין הכדורגל. בכל מועדון בסדר גודל הזה יש בעיות, אבל אלו לא דברים שבשליטתי".

עוד בוואלה!

מאמצי פיוס בברצלונה: מסי "עדיין נסער", אבידל מוכן לאפשרות שיפוטר

לכתבה המלאה

היום ב"אל פאיס" טוענים כי הדרמה בברצלונה אכן חרגה מהרגיל בימים האחרונים, וכללה עימות פיזי בין לאו מסי לטר סטגן במהלך האימון. "אחרי הפיטורים של ואלוורדה, ההגעה של סטיין אמורה הייתה להרגיע את הרוחות ולייצב את הקבוצה", נכתב בדיווח, "אבל אחרי ההפסד לוולנסיה מצב הרוח בקבוצה היה נוראי, על פי גורם בקבוצה, הרבה יותר מסתם עוד הפסד". עוד נטען כי "המתח מהמסטאייה נמשך באימון, כשאחרי החזרה לאימונים ליאו מסי התעמת עם טר סטגן אחרי עימות שהתלקח". כזכור, לפני מספר ימים דווח ב"אס" כי "שני שחקנים בכירים בברצלונה התעמתו באימון", וכעת מדווח שמדובר בשוער הגרמני ובכוכב הארגנטינאי.

* ברצלונה הודיעה: עוסמן דמבלה יעבור ניתוח בפינלנד ביום שלישי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully