וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תנסה לקבל אישור לצרף את אנחל, אבידל יפוטר אחרי המתקפה של מסי?

הקטלאנים יוכלו להחתים את חלוץ חטאפה כמחליף לדמבלה בזכות סעיף מיוחד בתקנון. המנהל הטכני עשוי לאבד את משרתו לאחר שהפרעוש תקף אותו באינסטגרם. סטיין במסע"ת לקראת בילבאו (ה', 22:00, ספ' 4): "ראיתי את מסי מחייך כהרגלו באימון היום"

העימות הפומבי בין ליאו מסי לאריק אבידל/רויטרס

"רעידת אדמה": כך מכנים בתקשורת הקטלאנית את מצבה של ברצלונה בעקבות העימות החזיתי בין ליאו מסי הקפטן לאריק אבידל המנהל הטכני. כזכור, הצרפתי אמר בראיון ש"שחקנים לא היו מרוצים מהעבודה של ואלוורדה ועבדו פחות קשה בגללו ולכן הוא פוטר למעשה".

מסי, בצעד חריג במיוחד, לא נותר אדיש לכך שאבידל הפיל את האשמה על השחקנים וכתב באינסטגרם: "השחקנים הם הראשונים להכיר בעובדה שלא היינו טובים, האחראיים בהנהלה גם צריכים לקבל אחריות על ההחלטות שהם מקבלים. לבסוף, כשמדברים על השחקנים, צריך לציין שמות, אחרת יש ספקולציות, שמזהמות את השם של השחקנים ומחצינות דברים שהם לא נכונים".

אריק אבידל המנהל הטכני של ברצלונה/. רויטרס
הסתבך עם מסי. אבידל/רויטרס

מאז אותו מקרה התקשורת הקטלאנית סוערת ומי שצפוי לשלם את המחיר הוא כמובן אבידל. על פי הדיווחים האחרונים ג'וספ ברתומאו הנשיא כבר קבע פגישה דחופה עם הצרפתי שבה הוא ידרוש הבהרות לגבי הראיון שלו וייתכן שיפטר אותו. אבל לא בטוח שזה יספיק. כזכור, למסי יש סעיף שחרור לפיו הוא יכול לעזוב את בארסה ללא תמורה בסוף העונה ובמדריד מעלים ספקולציות לפיהן הארגנטינאי עשוי לבקש לעזוב.

כך או כך, ברצלונה נמצאת בסוג של כאוס ניהולי ומקצועי, כשהניצחונות על לבנטה ולגאנס החלשות רק הרגיעו זמנית את המצב. לברצלונה יש מחר משחק קשה מאוד ברבע גמר גביע המלך בסאן מאמס אצל בילבאו (חמישי, 22:00 ספורט 4), אצטדיון שבו היא לא ניצחה ולא כבשה בשני הביקורים האחרונים. במסע"ת לקראת המשחק מול בילבאו מחר נשאל קיקה סטיין על הפרשה העגומה, וענה: "אני לא מושפע מהנושאים האלו ואנסה לשמור גם את השחקנים מחוץ לנושאים האלו. דיברתי איתם על כך בקצרה בתחילת האימון, ואין לי מה לעשות מעבר לכך".

כשנשאל ספציפית לגבי מצב הרוח של מסי ענה המאמן: "ראיתי אותו מחייך כהרגלו באימון היום. למסי יש מספיק ניסיון כדי להחליט על המעשים שלו. אני לא מתכוון להתערב לאף אחד בחיים, אני לא אבא של אף אחד מהשחקנים שלי. אני רק צריך לדאוג שהם יהיו שמחים ולתת להם תנאים טובים לשחק".

עוד בוואלה!

עוסמאן דמבלה סובל מקרע בשריר הירך האחורי, ככל הנראה גמר את העונה

לכתבה המלאה
קיקה סטיין מאמן ברצלונה עם ליאונל מסי. GettyImages
סטיין: "למסי יש מספיק ניסיון כדי להחליט על המעשים שלו"/GettyImages

בינתיים ב"ספורט" מדווחים שבעקבות הפציעה של עוסמאן דמבלה ברצלונה מעוניינת להחתים את אנחל, חלוצה של חטאפה. חלון ההעברות כבר נסגר, אבל על פי החוקים בספרד, אם ברצלונה תוכיח שדמבלה ייעדר לפחות חמישה חודשים, היא תקבל רשות להחליף אותו. סעיף השחרור של אנחל בן ה-32 עומד על 9 מיליון יורו ובברצלונה רואים בו פתרון הולם לבעיות בחלק הקדמי. אם הוא אכן יגיע, הוא יוכל לשחק רק במפעלים המקומיים ולא בליגת האלופות.

לגבי הנושא הזה אמר סטיין במסע"ת: "כואב לי מאוד על דמבלה, הוא ילד מדהים, וראיתי אותו עובד קשה מאוד כדי לחזור למגרשים. כמובן שבעקבות הפציעה שלו והעזיבה של קרלס פרס ארצה שחקנים חדשים, אבל כרגע נצטרך להמשיך הלאה עם מה שיש. אכן יש לנו שם על הכוונת, שכבר היה בתכניות שלנו בעבר, אבל אנחנו צריכים לקבל לשם כך אישור מההתאחדות".

אנחל רודריגס שחקן חטאפה. רויטרס
יגיע למרות שחלון ההעברות סגור? אנחל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully