וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ריאל מדריד הודחה לאחר הפסד 4:3 לריאל סוסיאדד

טירוף ברבע הגמר: אודגור (22), איסק (54 ו-56) ומרינו (69) קבעו 1:4 מדהים לסוסיאדד. הבלאנקוס חזרו בעזרת מרסלו (59), רודריגו (81) ונאצ'ו (81) אך ספגו הדחה מפתיעה

העימות הפומבי בין ליאו מסי לאריק אבידל/רויטרס

הפתעה גדולה נרשמה הערב (חמישי) ברבע גמר גביע המלך, לאחר שריאל סוסיאדד מהמקום השמיני בליגה גברה 3:4 על ריאל מדריד בברנבאו ועלתה על חשבונה לחצי הגמר. מוליכת הליגה הספרדית הציגה משחק הגנה איום ונורא וספגה כבר בדקה ה-22 מרגלי מרטין אודגור, שמושאל לסוסיאדד מהבלאנקוס. ריאל יכולה היתה לרדת למחצית בפיגור גדול יותר אך שתי החמצות גדולות של אלכנסדר איסק הורידו את שתי הקבוצות להפסקה ביתרון של שער אחד לאורחת.

סוסיאדד פתחה בטירוף את המחצית השנייה, ולאחר ששער של איסק נפסל בדקה ה-49, כבש השבדי את ה-0:2 בבעיטה אדירה מהאוויר לאחר עבודת הכנה מצויינת של בארנצ'אה באגף שמאל. איסק השלים צמד מדהים שתי דקות לאחר מכן וזה כבר 0:3. ריאל צימקה אמנם ל-3:1 משער של מרסלו, אך ההגנה שלה איפשרה לאיסק לבשל בקלילות למורנו את הרביעי (69).

ריאל הלחיצה את האורחת עם שער מצמק של רודריגו (81) ועוד אחד של נאצ'ו (93) אך גם זה לא מנע מסוסיאדד מלהשלים ניצחון שלישי מתוך ארבעת המשחקים האחרונים שלה מול הבלאנקוס.

שחקן ריאל סוסיאדד מרטין אודגור עם אלכסנדר איסק. רויטרס
חגיגה בברנבאו. מרטין אודגור ואלכסנדר איסק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully