וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמצי פיוס בברצלונה: מסי "עדיין נסער", אבידל מוכן לאפשרות שיפוטר

ברתומאו שוחח עם השניים אחרי העימות המתוקשר בניסיון להנמיך את הלהבות. בקטאלוניה טוענים: למרות הכעס, פניו של הפרעוש לשלום

העימות הפומבי בין ליאו מסי לאריק אבידל/רויטרס

ברצלונה סוערת בעקבות העימות החזיתי בין ליאונל מסי למנהל הטכני אריק אבידל. על פי הדיווחים האחרונים בקטלוניה, נשיא המועדון ז'וספ מריה ברתומאו משקיע ביממה האחרונה מאמצים גדולים כדי לפייס בין השניים ולמנוע את פיטוריו של הצרפתי.

על פי העיתון הקטלאני "ספורט" ברתומאו נוקט בגישה זהירה בטיפול במקרה החריג, "לא מתכוון לעשות צעדים דרסטיים", ומנסה לפייס בין הצדדים. הוא אף שוחח אישית עם מסי במטרה לרתום אותו למאמצי הפיוס, והדגיש בפניו כי הוא לא מאמין שלפטר את אבידל יהיה הפיתרון הנכון.

כזכור, מסי יצא נגד אבידל בפוסט אינסטגרם חריג בעקבות הרמיזות של הצרפתי בראיונות שמרד שחקנים הוביל לפיטורי ארנסטו ואלוורדה.

"השחקנים הם הראשונים להכיר בעובדה שלא היינו טובים, האחראיים בהנהלה גם צריכים לקבל אחריות על ההחלטות שהם מקבלים. לבסוף, כשמדברים על השחקנים, צריך לציין שמות, אחרת יש ספקולציות, שמזהמות את השם של השחקנים ומחצינות דברים שהם לא נכונים", כתב מסי, עם קריצה ברורה לאבידל.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
העימות מגיע בעיתוי בעייתי. מסי/רויטרס

ברתומאו מנסה להנמיך את הלהבות, גם מפני שעומדים בפני ברצלונה שבועות קריטיים במאבק האליפות, כולל מוקש מחר נגד בילבאו בסאן מאמס.

גם על פי "מונדו דפורטיבו" ברתומאו מנסה למצוא דרך לפייס בין הצדדים. במקביל, ברצלונה שומרת את הקלפים קרוב לחזה ומתעקשת להגיב לדיווחים רק על אחרי שתתקבל החלטה סופית.

ברתומאו ערך שיחת הבהרה עם אבידל כבר אמש בזמן שהאחרון שהה בבריסל, ועל פי "מארקה", מודע לכך שהאפשרות שיפוטר מיידית או לא ימשיך בתפקידו אחרי סיום העונה, קיימת.

מסי, מצידו, "עדיין נסער" על פי "מארקה", אולם במקביל "רוצה להימנע ממלחמה".

"ליאו הגיב כך רק משום שנמאס לו לשאת באחריות לכל דבר שקורה בברצלונה", ציינו, והבהירו שאבידל ממשיך בעבודתו כרגיל ומחפש חלוץ חדש לקבוצה.

עוד בוואלה!

ברצלונה תנסה לקבל אישור לצרף את אנחל, אבידל יפוטר אחרי המתקפה של מסי?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully