וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ערב עגום לאריאל הרוש, הופעת בכורה לא רשמית לגדי קינדה

השוער הישראלי של ספרטה רוטרדם היה אשם בשער הראשון ב-2:0 אצל טוונטה. קשרה החדש של קנזס סיטי שיחק 45 דקות ב-0:4 על סינסינטי. תומר חמד נכנס ל-22 דקות ב-1:2 של צ'רלטון על בארנסלי

עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: יורגן קלופ מדבר על הפגרה בפרמיירליג

תומר חמד שיחק הערב (שבת) 22 דקות כמחליף בניצחונה החשוב של צ'רלטון 1:2 על בארנסלי בקרב התחתית. המארחת ניצחה רק באחד מ-17 המחזורים האחרונים ודורגה במקום ה-21, אבל לייל טיילור (9) ואנדרה גרין (45) קידמו אותה למקום ה-19 ושמרו על הפרש ארבע הנקודות מהקו האדום.

* אריאל הרוש שיחק 90 דקות והיה אשם בשער שספגה קבוצתו ב-2:0 בחוץ מול טוונטה. השוער הישראלי של ספרטה רוטרדאם יצא לא טוב לכדור קרן ופיט ביין נגח מעליו לשער החשוף בדקה ה-90. בתוספת הזמן נואה לאנג קבע את תוצאת הסיום.

* גדי קינדה רשם הופעת בכורה לא רשמית בקנזס סיטי, כשפתח בהרכב ושיחק את 45 הדקות הראשונות בניצחון קבוצתו 0:4 על סינסינטי, גם היא מה-MLS. בעוד כשבוע וחצי יערוך את משחקו השני, הפעם מול קולומבוס קרו. העונה בארצות הברית תצא לדרך ב-29 בפברואר.

* אופיר מרציאנו ספג שני שערים מוקדמים (דקות 14 ו-18) במשחקה הביתי של היברניאן מול סט. מירן, אבל חבריו חזרו ל-2:2 עוד במחצית הראשונה ונותרו במקום השישי שמוביל לפלייאוף העליון בליגה הסקוטית.

* אמיר עגייב פתח בהרכב סומגאיט, שחילצה 1:1 בחוץ מול נפטצ'י באקו במחזור ה-15 בליגה האזרית שחזרה מפגרת החורף.

* עומרי בן הרוש נותר על הספסל ולא שותף בהפסדה הביתי של לוקרן 2:0 לאוניון סן ז'ילואז בליגה השנייה בבלגיה.

* אלי דסה המשיך להיעדר בגלל פציעה מהסגל של ויטסה, שסיימה ב-0:0 את משחק החוץ מול דן האח בליגה ההולנדית ונמצאת במקום השישי אחרי 21 משחקים.

* שי בן דוד לא נכלל בסגל של טרפאני, שהפסידה 3:0 בבית לצ'יטאדלה בליגה האיטלקית השנייה ונותרה במקום הלפני אחרון.

תומר חמד שחקן צ'רלטון מול קווין מקדונלד שחקן פולהאם. GettyImages
לא רוצה עוד ירידה. תומר חמד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully