וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון תורג'מן חתם בוויסלה קרקוב הפולנית

החלוץ בן ה-28 נפרד מאוסטריה וינה וחתם על חוזה אצל הקבוצה שנמצאת במקום הלפני אחרון בליגה הפולנית ובה שיחקו בעבר מליקסון וביטון

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על ירדן שועה

החלוץ אלון תורג'מן חתם הערב (שלישי) בוויסלה קרקוב הפולנית. תורג'מן, שהגיע לפולין אתמול, עבר בדיקות רפואיות ולאחריהן חתם בקבוצה שבשורותיה שיחקו גם מאור מליקסון ודודו ביטון. תורג'מן עבר בהשאלה עם אופציית רכישה בקיץ.

אלון תורג'מן שחקן ויסלה קרקוב עם סוכנו גלעד קצב. אתר רשמי ויסלה קרקוב, אתר רשמי
תחנה חדשה. אלון תורג'מן עם סוכנו גלעד קצב/אתר רשמי, אתר רשמי ויסלה קרקוב

החלוץ שמשחק בשתי העונות האחרונות באוסטריה וינה האוסטרית היה מועמד גם להפועל באר שבע, אך בסופו של דבר יסיים את העונה הזו בפולין. תורג'מן בן ה-28 הגיע לאוסטריה וינה בקיץ שעבר, אבל לא עמד בציפיות אחרי סיפורי ההצלחה הענקיים של שני חלוצים אחרים שהגיעו מליגת העל הישראלית למדים הסגולים: עומר דמארי ולארי קאיודה. בעונה שעברה הוא כבש שישה שערים ב-18 משחקי ליגה והעונה הבקיע שלוש פעמים בשמונה הופעות. לאורך כל התקופה סבל מפציעות וגם כשהיה בריא, הוא לא ביסס את מעמדו כשחקן הרכב קבוע.

בשל קשיים כלכליים, ויסלה קרקוב ירדה מגדולתה בשנים האחרונות, אחרי שהייתה נחשבת לאחת הקבוצות המובילות בכדורגל הפולני במשך עונות ארוכות. היא נמצאת במקום הלפני אחרון בליגה הפולנית עם 17 נקודות אחרי 20 מחזורים - רק שלוש נקודות יותר מלודז' האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully