וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שון וייסמן כבש צמד, בוריס קליימן עצר פנדל

חלוץ וולפסברגר העלה את מאזנו ל-19 שערי ליגה באוסטריה ב-0:3 על הארטברג, שוער פראלימני שמר על 1:1 מול פאפוס. גם אמיר עגייב כבש

צילום: ברני ארדוב, עריכה: ליר שפיגלר

בווידאו: אימון נבחרת ישראל באמצע השבוע

גם פגרת החורף הארוכה לא עצרה את שון וייסמן, שכבש הערב (שבת) את שערי הליגה ה-18 וה-19 שלו העונה באוסטריה ופתח פער של חמישה שערים בראש טבלת המבקיעים (אחרי עזיבתו של ארלינג הולאנד). חלוץ וולפסברגר פתח בהרכב מול הארטברג והעלה ל-0:2 בדקה ה-49 אחרי בישול של מיכאל לינדל, כשבדקה ה-82 הוא השלים צמד והגיע ל-26 שערים העונה בכל המסגרות.

שחקן וולפסברגר שון וייסמן. GettyImages
חזר עם גול. שון וייסמן/GettyImages

* בוריס קליימן עצר פנדל של קווין בריגו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והציל לפראלימני נקודה ביתית ב-1:1 מול פאפוס. בריגו הצרפתי השווה מקרוב מול הקפטן הישראלי בדקה ה-21, מיד לאחר שדמטריס תאודורו העלה את המארחת ליתרון. פראלימני עם חמישה משחקים רצופים ללא הפסד.

* אמיר עגייב כבש את שערו הרביעי העונה בליגה באזרבייג'אן והחמישי בסך הכול, אבל לא מנע את הפסד סומגאיט 2:1 בבית לסבאח במחזור ה-17. עגייב, שמצא את הרשת גם בסיבוב הקודם מול סבאח, רק צימק בתוספת הזמן, כשקבוצתו רשמה הפסד שביעי העונה ונותרה במקום הרביעי.

* תומר חמד פתח בהרכב צ'רלטון ושיחק 61 דקות בהפסד הביתי 2:0 לבלקבורן רוברס בליגת המשנה באנגליה. צ'רלטון במקום ה-19 ומקדימה את הקו האדום בחמש נקודות.

* מאוויס צ'יבוטה שיחק 21 דקות כמחליף ב-0:6 הקליל של לודוגורץ על בוטב וראצה במשחק החזרה מפגרת החורף בליגה הבולגרית. טאלב טואטחה ודן ביטון לא נכללו בסגל של האלופה הבלתי מנוצחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully