וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו במקום השני אחרי 1:2 יוקרתי על אינטר

מילינקוביץ'-סאביץ' (69) השלים מהפך בקרב הצמרת החם וקבע חילופי מקומות בין השתיים. יובנטוס בפסגה עם יתרון נקודה אחרי 0:2 על ברשיה, קאמבק מרגש לקייליני

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הבולטים בכדורגל העולמי שמסיימים חוזה בקיץ

שני הפסדים של יובנטוס בשלושה מחזורים יצרו קרב משולש על הסקודטו, שהתחמם הערב (ראשון) עוד יותר במחזור ה-24, כאשר לאציו עלתה למקום השני עם 1:2 יוקרתי על אינטר שהפסידה לראשונה בחוץ וירדה למקום השלישי. עוד לפני כן האלופה ניצחה 0:2 את ברשיה והיא מקדימה את לאציו בנקודה בלבד. פיורנטינה התעללה בסמפדוריה עם 1:5 בחוץ ונאפולי השיגה 0:1 אצל קליארי.

סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' שחקן לאציו. רויטרס
הציב את לאציו במקום השני. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' בטירוף/רויטרס

לאציו - אינטר 1:2

המפגש הלוהט באולימפיקו בין הקבוצות עם הרצף ללא הפסד הארוך בליגה, הבטיח וגם קיים. בסיומו, רק לאציו שמרה על הרצף שהוא גם שיא מועדון והאריכה אותו ל-19 משחקים רצופים (מאז ה-1:0 בסן סירו מול אינטר בסוף ספטמבר) בזכות מהפך מרשים שהעלה אותה למקום השני על חשבון הנראזורי.

אשלי יאנג שחקן אינטר. רויטרס
שער הבכורה הספיק לשש דקות בסך הכול. אשלי יאנג/רויטרס

אינטר הגיעה כקבוצת החוץ הטובה בליגה, עם הפסד אחד בלבד העונה בסרייה A שהיה מול יובנטוס לפני יותר מארבעה חודשים. אנטוניו קונטה שוב נאלץ להסתדר ללא השוער הפצוע סמיר הנדנוביץ' וגם בלי סטפנו סנסי הפצוע, אבל אשלי יאנג העניק לו יתרון עם שער בכורה בדקה ה-44 אחרי הדיפה רעה של תומאס סטרקושה. המגן/קשר שהגיע ממנצ'סטר יונייטד הפך לאנגלי הראשון שכובש מול לאציו בליגה מאז דייויד פלאט במדי סמפדוריה בינואר 1995.

הפיגור במחצית לא הרתיע את הביאנקוצ'לסטי, שקיבלו פנדל בעקבות דחיפה של מתיאס וסינו על צ'ירו אימובילה ברחבה. הסקורר לא התקשה מול דניאלה פאדלי והשווה מהנקודה הלבנה בדקה ה-50 עם שער הליגה ה-26 שלו העונה - רק שלושה פחות משיא הקריירה שלו. בדקה ה-69 מרצלו ברוזוביץ' הציל מהקו ומנע מאימובילה צמד, אבל סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' השתחרר וניתב את הריבאונד פנימה. אנטוניו קונטה שלח למגרש את ויקטור מוזס וכריסטיאן אריקסן, וחשב שקיבל שוויון מלאוטרו מרטינס בדקה ה-79, אך השער נפסל בצדק ולאציו נקמה באינטר על ההפסד בסיבוב הראשון ושלושת ההפסדים הרצופים בבית במפגשים הקודמים. סימונה אינזאגי ושחקניו הם ממש לא אפיזודה חולפת.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו. רויטרס
שלושה שערים מהשיא האישי. צ'ירו אימובילה/רויטרס
סימונה אינזאגי מאמן לאציו עם אנטוניו קונטה מאמן אינטר. רויטרס
עוד הצהרת כוונות. סימונה אינזאגי עם אנטוניו קונטה/רויטרס

יובנטוס - ברשיה 0:2

כריסטיאנו רונאלדו כבש בעשרת משחקי הליגה האחרונים של יובנטוס, אבל היום הפורטוגלי קיבל מנוחה וימתין עם השוואת שיא הליגה של גבריאל באטיסטוטה ופאביו קוואליארלה. בלעדיו, יובנטוס חיכתה להרחקתו של פלוריאן אייה בדקה ה-37, ומיד לאחר מכן פאולו דיבאלה כבש שער נהדר בכדור חופשי לרשת של השוער השלישי לורנצו אנדרנאצ'י, שנכנס לבכורה בסרייה A במקום שוער המשנה אנריקו אלפונסו שנפצע בדקה ה-10. חואן קואדרדו הקולומביאני פתח הפעם בעמדה התקפית והתכבד בשער השני בדקה ה-75. שלוש דקות לאחר מכן, ג'ורג'ו קייליני שכבש במחזור הפתיחה ולאחר מכן קרע את הרצועות, חזר אחרי היעדרות ממושכת וקיבל את סרט הקפטן מלאונרדו בונוצ'י שפינה את מקומו.

פאולו דיבאלה יובנטוס. רויטרס
אין רונאלדו? יש דיבאלה/רויטרס
ג'ורג'ו קייליני חוזר מפציעה, מחליף את לאונרדו בונוצ'י שחקני יובנטוס. רויטרס
ברוך השב. ג'ורג'ו קייליני נכנס במקום לאונרדו בונוצ'י/רויטרס

קליארי - נאפולי 1:0

הקבוצה מסרדיניה הפתיעה עם 0:1 בסן פאולו בסיבוב הראשון, אבל בבית לא ניצחה את נאפולי מאז אפריל 2009 והרצף הזה התארך הערב. הקבוצה של ג'נארו גאטוזו התגברה על החיסורים של קאלידו קוליבאלי וארקדיוש מיליק, כשגם לורנצו אינסינייה שותף רק כמחליף. חמש דקות לאחר כניסתו, בדקה ה-66, דריס מרטנס קיבל כדור בצד שמאל וסובב בימין אל הפינה הרחוקה. השער הזה הספיק כדי להקפיץ את נאפולי מעל קליארי בטבלה, עם ניצחונה החמישי ברציפות בסרדיניה (הפרש שערים 0:15). המארחת, שחסרה את ראג'ה נאינגולן המורחק, סופרת כבר 10 משחקים ללא ניצחון.

דריס מרטנס שחקן נאפולי כובש מול קליארי. GettyImages
כמו בגביע, שער אחד הספיק. דריס מרטנס כובש/GettyImages

סמפדוריה - פיורנטינה 5:1

אחרי שלושה הפסדים רצופים וכואבים, פיורנטינה התפוצצה על הקבוצה של ראניירי שנותרה תקועה בתחתית עם הפסד צורם שהגיע דווקא אחרי ה-1:3 בטורינו במחזור הקודם. מורטן טורסי כבש שער עצמי כבר בדקה השמינית ודושאן ולאחוביץ' הכפיל (18). פדריקו קייזה כבש את השלישי בפנדל עוד לפני המחצית (40), ולאחוביץ' השלים צמד (57) וקייזה השלים צמד משלו בדקה ה-78. מנולו גביאדיני כבש שער מצמק שספק אם ניחם את ראניירי בדקה ה-90.

seperator

משחקים נוספים

אודינזה - ורונה 0:0

ססואולו - פארמה 1:0
לפארמה: ז'רביניו (25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully