וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורליו דה לאורנטיס: "נתבע שופטים שלא משתמשים ב-VAR"

האיש החזק בנאפולי רתח מזעם לאחר אירועי השיפוט ב-3:2 שספגה קבוצתו מלצ'ה והכריז כי לא יהסס לתבוע: "השופטים מבצעים פשע ספורט, השימוש ב-VAR צריך להיות חובה"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הבולטים שמסיימים חוזה בקיץ

נשיא נאפולי אורליו דה לאורנטיס סיפק לא מעט כותרות השנה, לאחר שסכסוך בינו לבין שחקני הקבוצה בעקבות סנקציות שרצה להטיל עליהם, גרם לקרע עצום במועדון, מה שהוביל בסופו של דבר לפיטוריו של המאמן קרלו אנצ'לוטי ולקנסות גבוהים וחריגים לשחקניה הבכירים של הקבוצה. כעת לאחר, שנראה שהשקט שב למועדון, עורר הבעלים סערה חדשה לאחר שהכריז כי הוא שוקל לתבוע שופטים שפסקו נגד קבוצתו.

"שופט שלא בוחן את מערכת ה-VAR מבצע פשע ספורט", טען דה לאורנטיס בפני הקורייר דלו ספורט האיטלקי והתייחס להצעה לפיה המאמנים יוכלו לדרוש כי השופט יבחן מהלכים במערכת, כמו הצ'אלנג' במשחקי הטניס. "הצ'אלנג' הוא המעט שהם יכולים לעשות, אבל זה כנראה מאוחר מידי".

אאורליו דה לאורנטיס בעלים נאפולי. AP
יתבע שופטים? אורליו דה לאורנטיס/AP

נאפולי הייתה מעורבת במחזור הקודם בסריה A בסערת שיפוט לאחר שבמשחק בו הפסידה 3:2 ללצ'ה השופט הוציא כרטיס צהוב לארקדיוש מיליק בטענה שהאחרון התחזה, כשלטענת אנשי נאפולי ההילוכים החוזרים מוכיחים כי השחקן אכן הוכשל. "תמיד טענתי שכל מערכת עזר שהשימוש בה הוא אופציונלי, לא יכולה לעבוד", הוסיף דה לאורנטיס. "השימוש ב-VAR צריך להיות חובה. אם שופט - בגלל חוסר יכולת או יהירות - לא משתמש ב-VAR, הוא מבצע פשע ספורט, מאחר והוא מתפשר על התוצאה".

הבעלים של נאפולי טען כי לא יהסס גם לנקוט בסנקציות משפטיות: "למה לא? העיקרון של 'אתה תשלם את הטעויות שלך' עוזר לכל תהליך דמוקרטי, והכדורגל לא שונה. אם שופט בבית המשפט מתנהל לא כפי שצריך, יכולים לדרוש ממנו לתקן את הנזק שעשה. למה ששופט כדורגל לא יתמודד עם אותן השלכות?"

  • עוד באותו נושא:
  • נאפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully