וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: אינטר רוצה את גריזמן בתמורה ללאוטרו מרטינס

באיטליה מדווחים כי החלוץ הארגנטינאי של הנראזורי, שסעיף שחרורו עומד של 111 מיליון יורו, עשוי להגיע לקאמפ נואו בתמורה לחלוץ הצרפתי

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הבולטים שמסיימים חוזה בקיץ

זה לא סוד שחלוצה של אינטר לאוטרו מרטינס נמצא כבר זמן רב בפנקסים של הצוות המקצועי בברצלונה. הארנטינאי שכבש העונה 17 שערים במדי הנראזורי נראה מצויין לצד ליאונל מסי בנבחרת ארגנטינה ובקאמפ נואו פנטזו על החתמתו של לאוטרו עוד העונה, כתחליף ללואיס סוארס שנפצע ככל הנראה עד תום העונה. כעת, מתברר שאינטר לא פוסלת מהלך שינחית את הכישרון בן ה-22 בבירת קטאלוניה, אך מעמידה תנאי לא פשוט מבחינת ברצלונה, כשהיא מבקשת בתמורה את אנטואן גריזמן.

סעיף השחרור של לאוטרו מאינטר עומד על 111 מיליון יורו עבור מועדונים מחוץ לאיטליה, ובברצלונה לא מתכוונים להוציא סכום כזה. על פי הדיווחים באיטליה הבלאוגרנה הציעו לאינטר שחקן בתמורה לארגנטינאי, ובמועדון האיטלקי כאמור, דורשים כי התחליף יהיה החלוץ הצרפתי שכבש עד כה 12 שערים ב-32 הופעות במדי ברצלונה.

באיטליה לא פוסלים את האפשרות שהבקשה של אינטר היא אינה אלא מניפולציה כדי להוריד את ברצלונה מלאוטרו, שמפגין השנה יכולת נהדרת ומצוי בעונת פריצה. אנטואן גריזמן הגיע רק הקיץ לברצלונה לאחר שנרכש בסכום של 120 מיליון יורו, ועל אף העניין הרב שמביע המועדון הקטלאני בלאוטרו, לא סביר כי יוותרו כל כך מהר על גריזמן.

אנטואן גריזמן, ברצלונה חוגג. GettyImages
אינטר רוצה אותו בתמורה ללאוטרו מרטינס. אנטואן גריזמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully