וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הליגה הספרדית חוששים: ברצלונה הפריזה במכוון בהערכת הפציעה של דמבלה

על פי דיווחים בקטלוניה, הליגה מתמהמהת עם האישור החריג להחתמת שחקן בשל חשש ממידע כוזב על מצבו של הצרפתי. ראקיטיץ' מודה: "אשמח לשחק עם רונאלדו"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

"הרכש בסכנה!". כך קראה הבוקר (שישי) הכותרת הראשית ב"ספורט" הקטלאני, בעקבות התמהמהות הליגה הספרדית במתן אישור חריג לברצלונה להחתים שחקן. ברצלונה סובלת ממכת פציעות בחלק הקדמי ומקווה לנצל סעיף מיוחד בתקנון של הליגה כדי להחתים חלוץ בנסיבות מיוחדות, גם אחרי שחלון ההעברות הסתיים.

יחד עם זאת, בליגה הספרדית עדיין לא משתכנעים. על פי הדיווח, הליגה הספרדית עדיין לא קיבלה מברצלונה מסמכים רשמיים שמאשרים את חומרת פציעתו של עוסמאן דמבלה, שעל פי הודעת המועדון ינותח וייעדר כשישה חודשים לכל הפחות. לכן בכירים בליגה מפקפקים באמיתות הפרסום של ברצלונה, וחוששים שהפציעה נופחה במכוון ולא באמת תדרוש תקופת התאוששות כה ממושכת.

דמבלה ספג בעבר פציעה דומה ברגל השנייה ונעדר מהמגרשים כשלושה חודשים וחצי "בלבד". אם גם הפעם יושבת לתקופה שכזו, זה לא בהכרח מספיק כדי לתת לקבוצה אישור חריג להחתמת שחקן.

עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה. רויטרס
מה האמת מאחורי הפציעה? דמבלה/רויטרס

ברצלונה תצטרך להעביר לליגה הספרדית מסמכים בקרוב כדי לקבל אישור, ובינתיים כבר מסמנת את המועמדים המובילים. המועמדות של כמה חלוצים כבר נפסלה בשל עלויות גבוהות, כשעל פי הדיווחים ברצלונה מוכנה להקציב עד 20 מיליון יורו לעסקה.

ולעת עתה נראה שאנחל, חלוץ חטאפה בן ה-32 שכבש העונה 10 שערים בכל המסגרות, הוא המועמד המוביל, זאת למרות שקיקה סטיין מעוניין בלורן מבטיס.

במקביל, נראה שאיבן ראקיטיץ' מגשש את דרכו החוצה. אמש (חמישי) הוא סיפק רמז עבה לכך, כשהתייחס בראיון לבליצ'ר ריפורט לאפשרות שישלב כוחות עם כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס ולא הסתיר את כוונותיו.

"כמובן שאשמח לשחק עם כריסטיאנו. הוא אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה, ואני נהנה לצפות בו מצליח כל כך ביובנטוס", אמר.

ראקיטיץ' התייחס גם לשיתוף הפעולה עם ליאונל מסי ואמר: "מדהים לשחק איתו. הוא מיוחד. היו שחקנים גדולים בכל דור, אבל אני די בטוח שהוא השחקן הטוב ביותר ב-15 השנים האחרונות. בעיני הוא אפילו הגדול בכל הזמנים. אחרי שש שנים לצידו, אני יכול להבין למה".

עוד בוואלה!

הרהורי העזיבה נמשכים: ליאו מסי הקפיא את המו"מ להארכת חוזהו בברצלונה

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה איבן ראקיטיץ'. GettyImages
מגשש את דרכו ליובנטוס? ראקיטיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully