וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומיניק ווטרס לג'רל מקניל: אשלם עבורך את הקנס

גארד נהריה חש אחריות להרחקת חברו מחצי גמר הגביע, והציע לספוג במקומו את תשלום 30 אלף השקלים לבית הדין. הכרטיסים למשחק אזלו. יו"ר נהריה ביקש ברכה מהרבי מלובביץ'. פרנקו לשחקנים: "נילחם עם המרפקים"

דני מרון

בוקר טוב, היום גמר גביע. הפועל ירושלים ועירוני נהריה יעלו ב-21:00 (שידור בספורט 5) לפרקט ביד אליהו, ובסיומו של הערב יתברר מי תהיה מחזיקת גביע המדינה בכדורסל לשנת 2020. כל הכרטיסים למשחק אזלו, וההיכל צפוי להיצבע אדום, כשכ-8,000 צופים יעודדו את הירושלמים וכ-2,000 ילבשו סגול.

הירושלמים מכירים כבר היטב את התרגולת, וזה יהיה גמר הגביע ה-14 שבו יופיעו, והרביעי בשש השנים האחרונות. כמו בעונה שעברה, ובדומה לניצחון בחצי הגמר על מכבי ראשון לציון, הקבוצה תופיע במדים שחורים - בעוד נהריה תשחק בגופיות לבנות.

הקבוצה מהצפון, שתשחק בגמר הראשון בתולדותיה, תקווה לסיים את הלילה בתור היחידה שמחזיקה במאזן מושלם במעמד הזה. המועדון רכש כ-3,000 בלונים עבור האוהדים.

ג'רל מקניל ירכז באופן טבעי לא מעט תשומת לב, אחרי ההרחקה שספג בשניות הסיום של חצי הגמר מול עירוני נס ציונה. מי שחש לא בנוח לאור הסיטואציה הוא שותפו לקו האחורי בנהריה, דומיניק ווטרס. מקניל, כזכור, הורחק מכיוון שיצא להגנת חברו, ודחף באגרסיביות את טל דן שנגח בווטרס.

ווטרס פנה אתמול לחברו והתחייב כי ישלם עבורו את הקנס שהטילה עליו ועדת המשמעת בסך 30 אלף שקלים, מכיוון שהרגיש אחראי לסיטואציה כולה.

ג'רל מקניל מורחק עירוני נהריה. דני מרון
אחים לצרה. ווטרס עם מקניל בחצי הגמר/דני מרון

אמש, בסיום האימון המסכם, דיבר המאמן דני פרנקו עם שחקניו ואמר להם: "לא מעניין אותי אם יהיו פה 15 אלף אוהדים של ירושלים, זה לא המשחק שלהם. זה המשחק שלנו לבוא ולקחת, ואנחנו נילחם עם המרפקים".

ויש מי שמנסה להיעזר בכוחות עליונים. יו"ר נהריה, ניסים אלפסי, פנה במכתב ל"מטה משיח" של חב"ד בצפת וביקש את ברכת הרבי מלובביץ', בדומה לשיתוף הפעולה בין החסידות לבין הפועל גליל עליון בעונת האליפות ההיסטורית ב-1993.

"אנו מבקשים את ברכתו הקדושה של הרבי מלך המשיח שנזכה בגביע", כתב אלפסי. "אנו מקבלים עלינו להמשיך לפעול לפרסום בשורת הגאולה וביאת המשיח".

עוד בוואלה!

דיימון סימפסון: "כשאני רואה את הקידומת 972 על הצג, אני כבר חוגג ורץ לארוז"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully