וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדי להוציא את ריאל מהתמונה: פ.ס.ז' תציע לאמבפה שכר כמו של רונאלדו ומסי

על פי "אס", אלופת צרפת נחושה להאריך את חוזהו של החלוץ הצעיר לפני היורו ומציעה לו כ-50 מיליון יורו לעונה. גורם בכיר בפריס: "ריאל תצטרך לעבוד קשה מאוד כדי להוציא אותו מפה"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

קיליאן אמבפה ממשיך להיות היעד מספר 1 של ריאל מדריד, אבל פריס סן ז'רמן לא מתכוונת לוותר כל כך בקלות. על פי דיווח ב"אס" הספרדי, הפריסאים מתכננים להציע לחלוץ הצעיר חוזה חדש שכולל משכורת עתק כדי להבטיח את עתידו במועדון ולהפסיק את הרחשים על מעבר למדריד.

אמבפה אמנם חתום בפריס סן ז'רמן עד קיץ 2022, אולם בחודשים האחרונים פורסם לא אחת שהוא לא מתכוון להשלים את חוזהו בקבוצה וחולם לשחק בריאל מדריד, שמצידה לא מסתירה את העניין שהיא מגלה גבו. כך או כך, אולי ההצעה החדשה תגרום לו לחשוב על זה פעמיים: על פי הדיווח, פ.ס.ז' תציע לאמבפה חוזה לחמש שנים עם שכר שנתי של כ-50 מיליון יורו, קרוב לשכר השנתי של כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי, שני הכדורגלנים הטובים והיקרים בעולם.

חוזהו הנוכחי של אמבפה צנוע יחסית, והוא מרוויח 15 מיליון יורו "בלבד" בעונה הנוכחית. אם יסכים להצעה החדשה, שכרו יהיה יותר מכפול.

"ריאל מדריד תצטרך לעבוד קשה מאוד כדי להוציא את אמבפה מפריס", צוטט גורם בכיר בפ.ס.ז' ב"אס". "הקטארים נחושים להשאיר את אמבפה בפ.ס.ז' לפחות עד 2022. זה עניין עקרוני ואסטרטגי".

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
אולי ההצעה הזו תגרום לו לחשוב אחרת. אמבפה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully