וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק וויליאמס: "מה שמפריד בין אבדיה לאחרים הוא הביטחון והאייקיו"

פורוורד פנרבחצ'ה החמיא לצעיר של מכבי תל אביב בכתבה ב-ESPN, בה נכתב: "הוא לוקה במשמעת, אבל יש לו סיכוי להפוך לטוב ביותר בדראפט הקרוב"

דני מרון

כתב ESPN מייק שמיץ, שמלווה את דני אבדיה בשנים האחרונות כחלק מההכנה שלו לדראפט ה-NBA, העלה היום (שלישי) כתבה נוספת, בה טען שלישראלי מגיע להיות בשיחה על מקום בין שלוש הבחירות הראשונות בדראפט הקרוב, לצד אנתוני אדווארדס, לאמלו בול וג'יימס וייסמן.

"לדני אבדיה מגיע להיות חלק מהשיחה הזו", כתב שמיץ, "הפורוורד בן ה-19 משחק תפקיד משמעותי עבור מכבי תל אביב ביורוליג ויש לו סיכוי להפוך לשחקן הטוב ביותר מהדראפט הנוכחי". דרק וויליאמס, שהטביע על אבדיה במשחק בין פנרבחצ'ה למכבי תל אביב בשישי האחרון, אמר: "יש לו גודל טוב והוא מרגיש טוב את המשחק, בכל העולם יש שחקנים כישרוניים, אבל מה שמפריד בין דני לבינם זה הביטחון ואייקיו כדורסל".

דני אבדיה, מכבי תל אביב. דני מרון
"הוא מסוגל לתקוף את ריבאונד ההגנה ולהגביר קצב, הוא יודע ליצור דברים בהתקפות מעבר, לקלוע טוב בקאץ' אנד שוט או לתפקד בפוסט והוא אפילו משחק מדי פעם כגיבוי לפוינט גארד בגלל פציעות במכבי תל אביב". אבדיה/דני מרון

שמיץ טען בכתבה שאחד היתרונות הגדולים של אבדיה טמון בכך שהוא מסוגל לשחק בכמה עמדות במגרש. "הגודל שלו וההגנה המשופרת שלו משחקים תפקיד משמעותי ברב גוניות שלו. אמנם הגודל שלו גרם לו להיראות מעט פחות זורם בחלק מהזמן, אבל הוא מצליח לעמוד מול גבוהים בצבע בזכות הבסיס החזק שלו. הוא עדיין נוטה לבצע הרבה עבירות ולוקה במשמעת מדי פעם, אבל הוא התפתח להיות אחד השחקנים החשובים בהגנה של מכבי תל אביב".

שמיץ המשיך וכתב: "הוא מסוגל לתקוף את ריבאונד ההגנה ולהגביר קצב, הוא יודע ליצור דברים בהתקפות מעבר, לקלוע טוב בקאץ' אנד שוט או לתפקד בפוסט והוא אפילו משחק מדי פעם כגיבוי לפוינט גארד בגלל פציעות במכבי תל אביב. הוא עדיין צריך להיות הרבה יותר עקבי מהשלוש ולשפר את זריקות העונשין שלו. עם זאת, בליגה שמקדשת את הרב גוניות במגרש, אבדיה מתאים מאוד. בנוסף אבדיה ייכנס לדראפט עם ניסיון של יותר מ-1,000 דקות יורוליג וליגה ישראלית. בליגה הישראלית אין תחרות או רמה גבוהה במיוחד, אבל צבירת ניסיון מול קבוצות צמרת ביורוליג יזניק אותו גבוה".

דרק וויליאמס הוסיף: "אין הבדלים גדולים ברמות הכישרון בין ה-NBA והיורוליג. אני חושב שהיכולת לשחק ברמה גבוהה בגיל צעיר עוזרת לשחקנים האירופים ומכינה אותם ל-NBA". אמארה סטודמאייר אמר: "ביורוליג יש חשיבות גדולה יותר למשחקים בעונה הסדירה מאשר ב-NBA. אני מתרשם מאוד מהדרך שבה הוא עובד. הייתי לצד הרבה שחקנים צעירים, לו יש את הגישה הכי טובה לאימונים ולעבודה". שמיץ הוסיף: "אם אבדיה יוכל להמשיך להיות שחקן משמעותי במכבי תל אביב גם כשהקלע המוביל סקוטי ווילבקין והקומבו פורוורד יובל זוסמן יחזרו, קשה להאמין שהוא לא ייבחר בטופ 5".

עוד בוואלה!

בסן אנטוניו ובדטרויט מריירים על דני אבדיה: "הוא יכול להפוך לסופרסטאר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully