וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אין לי בעיה לבוא כפייבוריטים". גיא גודס: "ירושלים סופר-חזקה"

9.2.2020 / 11:51

מאמן הפועל ירושלים דרוך לקראת חצי גמר הגביע מול מכבי ראשל"צ (ב', 21:00). פרנקו ונהריה על נס ציונה (ב', 18:30): "העיר חיכתה לזה"

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

שלב חצי הגמר של גביע המדינה ייערך מחר (שני) ביד אליהו, הפעם ללא מכבי תל אביב. ב-18:30 ייאבקו עירוני נס ציונה ועירוני נהריה על העפלה ראשונה בתולדותיהן לקרב על כל הקופה ולאחר מכן, ב-21:00, נקבל את המנה העיקרית בדמות שחזור הגמר מאשתקד בין הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון. היום ערכו ארבעת המאמנים והקפטנים של הקבוצות מסיבת עיתונאים חגיגית לקראת אחד מאירועי השיא של הכדורסל הישראלי.

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש: "בשנה שעברה אירחנו את פיינל פור הגביע אז זה שם עלינו לחץ ואמרו שאנחנו פייבוריטים. בשנה שעברה עשינו את זה מול ראשון לציון בגמר. שתי הקבוצות שמרו על בסיס רחב של שחקנים, זה כבר כמו סדרה. אין לי בעיה לבוא כפייבוריטים, צריך לדעת להתמודד עם זה. אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה ואיכותית עם המון ניסיון, פשוט זה לא יהיה. כל אחד יגיע עם הלחץ שלו, אבל חשוב גם ליהנות. הכל פתוח בפורמט הזה".

קפטן הפועל ירושלים בר טימור: "הקהל שלנו מאוד עוזר לנו, הוא ידוע בתמיכה הגדולה שלו. אנחנו מצפים לראות אותם פה גם מחר ולעשות משחק טוב. היו לנו כמה שבועות לא טובים בליגה, ידענו לטפל בזה ובאירופה עשינו את העבודה, אבל עכשיו מגיע שבוע הגביע וכולנו יודעים כמה הוא חשוב".

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס: "ירושלים קבוצה סופר-חזקה וסופר-כשרונית, הרבה מאוד יכולות גם בפנים וגם בחוץ. נצטרך בערב אחד לעשות את המיטב שלנו דרך ההגנה, כי דרך ההגנה אנחנו מנצחים. נצטרך 40 דקות של מאמץ קבוצתי כדי לעשות עוד הפתעה קטנה".

קפטן מכבי ראשון לציון עוז בלייזר: "הגענו למעמדים האלה גם בשנה שעברה ואנחנו שמחים להגיע לכאן שוב. יש לנו משוכה לא קלה בדרך, נעשה הכל כדי לעבור אותה ולהגיע לעוד משחק על תואר. המשחקים ביורוקאפ מאוד עזרו לנו, אני מקווה שזה ישתלם מחר".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש עם הקפטן בר טימור לצד מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס, הקפטן עוז בלייזר. יותם רונן
יהיה חם. קטש וטימור לצד גודס ובלייזר/יותם רונן

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין: "הרצון הגדול מאוד להצליח הוא שלב בדרך של ההתפתחות של המועדון הזה, של לבנות מסורת ולהיות חלק מהקבוצות שמגיעות למעמדים הללו באופן קבוע".

קפטן עירוני נס ציונה טל דן: "אנחנו מוכנים ומאוד מאוד רעבים להצליח. עבדנו קשה ואנחנו מאוד רוצים לעשות היסטוריה עבור המועדון ועבור העיר שלנו".

מאמן עירוני נהריה דני פרנקו: "אני מאוד שמח שאנחנו נמצאים פה, זו חוויה וזה אתגר שהעיר הזאת חיכתה לו. אני מאוד שמח שאנחנו חוזרים למעמד הזה אחרי הרבה מאוד שנים. אנחנו מוכנים יחסית, בריאים עד כמה שאפשר, בסוף הכל מתנקז לערב נתון. אני בטוח שתהיה אווירה נהדרת".

קפטן עירוני נהריה טוני גפני: "הפעם שתי הקבוצות יהיו קצת יותר בריאות, אני לא חושב שהמשחק הקודם מול נס ציונה ישפיע על המשחק מחר. אני לא מסתכל עלינו כאנדרדוג, בפיינל פור צריך לנצל בסך הכל שני משחקים. כשחקן אתה חי בשביל הזדמנויות כאלה, אבל אף אחד לא יסתפק רק בהעפלה לחצי הגמר".

עוד בוואלה!

שחקני מכבי תל אביב מסכמים את השבוע המושלם, ומחמיאים לדני אבדיה

לכתבה המלאה
קפטן עירוני נהריה טוני גפני לצד קפטן עירוני נס ציונה טל דן. יותם רונן
מי יוליך את קבוצתו לגמר ראשון? טל דן לצד גפני/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully