וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מתחילים להתחרט: "היה מקום לריענון בחלון ההעברות"

9.2.2020 / 6:30

אחרי תיקו שלישי בשישה משחקים, בסביבת המועדון כבר יש מי שטוען: "אולי היה מקום לצרף שחקנים שייתנו חיים". איביץ' כעוס, ז'ראלדש מודאג, אבל בקבוצה דווקא תולים תקוות בבית"ר ירושלים

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: ניר חן

עיקרי הדברים

- אחרי עוד תיקו, בסביבת מכבי תל אביב מודים: "אולי היה מקום לשינויים בחלון ההעברות"

- אחרי עוד ספיגה כתוצאה מטעות מאחור, בקבוצה אומרים: "אי אפשר לשמור תמיד על אותה רמה"

- במכבי תל אביב מעריכים שמכבי חיפה תתקשה בטדי: "העיקר שאומרים שהליגה חלשה"

-איביץ' מסביר: "אנחנו לא חכמים". גם ז'ראלדש מוטרד: ראלדש: "צריך להרוג משחקים כאלה"

seperator

1. בסביבת מכבי תל אביב כבר מצטערים שלא התחזקו

תחושות קשות במכבי תל אביב אחרי התיקו 1:1 אמש (שבת) מול הפועל חיפה. "אפילו שעשינו תיקו, אנחנו מרגישים כאילו הפסדנו את המשחק", ביטא בסיום המשחק אנדרה ז'ראלדש את מה שחשו כל שחקני הקבוצה בחדר ההלבשה. אבל התיקו אמש אינו יוצא דופן והוא מבטא את מה שקורה במכבי תל אביב כבר כמה שבועות ואולי למעשה מאז הניצחון על מכבי חיפה. מאז אותו ניצחון מהשער של יונתן כהן בתוספת הזמן, מכבי תל אביב עם שלוש תוצאות תיקו בשישה משחקים.

הקבוצה הפסידה נקודות מול בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע ואמש מול הפועל חיפה בששת המשחקים האחרונים. בכל שלושת המשחקים מכבי תל אביב היתה טובה יותר ואולי הגיעה לה לנצח, אבל אי אפשר להתעלם מכך שמכבי תל אביב לא מספיק משכנעת בצורת המשחק שלה וגם אמש מול הפועל חיפה, היא לא נתנה משחק גדול. בסביבת הקבוצה היה מי שאמר אמש: "יכול להיות שהיה מקום לחשוב בכל זאת על ריענון הסגל בחלון ההעברות הזה. לצרף שחקן אחד או שניים שייתנו קצת יותר חיים. ואם לא, אז לפחות כדאי לחשוב על הרחבת המעגל וכניסה של יותר שחקנים לתחרות על ההרכב, כי משהו קצת מנומנם בתקופה האחרונה".

עוד בוואלה!

איביץ' מתוסכל: "היינו ראויים ליותר מנקודה. הם הבקיעו מהזדמנות אחת"

לכתבה המלאה
עומר אצילי, מכבי תל אביב מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
לא ניצלו את ההזדמנויות לנגדיל את התוצאה. אצילי/אדריאן הרבשטיין

2. ריבוי טעויות בהגנה: "אי אפשר לשמור על אותה רמה לאורך עונה שלמה"

הגנת מכבי תל אביב היא החלק היותר מוצלח של העונה הזו. לאו דווקא משחק ההגנה של הקבוצה, אלא קו ההגנה שכמעט ואינו מתחלף. אלא שגם אמש כמו נגד הפועל באר שבע, מכבי תל אביב איבדה יתרון בגלל טעויות בהגנה שלה. גם השער של נס זמיר אמש וגם זה של ניב זריהן בטרנר, הם תולדה של טעויות נקיות בהגנה. ז'ראלדש שנשאל אם מכבי תל אביב מרגישה מעט זחוחה ובטוחה בעצמה וזה מה שפוגע בה, טען שלא כך הם הדברים ושלרגע אחד אין בקבוצה רפיון או שאננות.

כך או אחרת, הכוח הגדול של הקבוצה במשך שבועות רבים לא עובד במשחקים האחרונים. אפילו השער הנפלא של יוג'ין אנסה במחזור הקודם שהיה אמנם רק שער מצמק, הוא משהו שלא איפיין את מכבי תל אביב בתקופות היותר עוצמתיות שלה בעונה הזו. "אי אפשר לשמור על אותו קצב של צבירת נקודות לאורך עונה שלמה ואי אפשר לשמור על אותה רמת הגנה לאורך עונה שלמה", התגוננו אמש בקבוצה. "למעט ליברפול, כל קבוצות הצמרת באירופה סובלות מתקופות פחות טובות במהלך עונה. כנראה שאנחנו גם בתקופה פחות טובה וצריך לראות איך חוזרים לקחת נקודות בלי לאבד יותר מדי נקודות".

יונתן כהן, מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
ירידה ביכולת. כהן/אדריאן הרבשטיין

3. למרות האכזבה, במכבי תל אביב הזכירו: לא בטוח שמכבי חיפה תנצח

פער הנקודות ממכבי חיפה אמנם גדל אמש לשש אחרי התיקו, אבל למכבי חיפה יש כזכור משחק חסר אותו היא תשלים מחר מול בית"ר ירושלים. אמש היו כאלה שכבר ספרו את זה שהפער ממכבי חיפה יקטן לשלוש מחר בלילה בטדי, אבל במכבי תל אביב הזכירו: "גם אחרי התיקו שלנו בבאר שבע, אנשים ספרו ניצחון בטוח למכבי חיפה על כפר סבא וכולם זוכרים איך זה נגמר. שבסוף אפילו הגדלנו את הפער ממכבי חיפה, למרות שאיבדנו שתי נקודות בטרנר. העיקר שאומרים שהליגה חלשה ושאין למכבי תל אביב ולמכבי חיפה מתחרות. עובדה שאנחנו ומכבי חיפה מאבדות בינתיים הרבה נקודות בעונה הזו".

מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ'. אדריאן הרבשטיין
החילופים בלבלו את ההגנה? איביץ'/אדריאן הרבשטיין

4. ז'ראלדש: "צריך להרוג משחקים". איביץ': "לא היינו חכמים"

משפט שחזר על עצמו כמה פעמים אמש על ידי מספר אנשים במכבי תל אביב וביניהם אנדרה ז'ראלדש התייחס לבעיה של הקבוצה "להרוג" משחקים כמו המשחק של אמש. יותר מדי פעמים העונה מכבי תל אביב משחקת טוב מיריבותיה, אבל לא מצליחה להכניע אותן. "זה לא מספיק טוב להיות תלויים ביתרון של שער אחד", אמרו אמש במועדון. המאמן ולאדן איביץ' נשמע מעט כעוס ואמר: "לא שיחקנו חכם. צריך להיות יותר חכמים במשחק שלנו ולגמור משחקים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully