וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' מתוסכל: "היינו ראויים ליותר מנקודה. הם הבקיעו מהזדמנות אחת"

8.2.2020 / 22:02

מאמן מכבי תל אביב התאכזב מהספיגה הדרמטית: "אסור לתת ליריבות לכבוש בתוספת הזמן". סילבס מרוצה: "הוצאנו את המקסימום מהמשחק הזה"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: ניר חן

מכבי תל אביב איבדה הערב (שבת) נקודות יקרות במאבק האליפות, כשסיימה ב-1:1 דרמטי עם הפועל חיפה. איתי שכטר כבש את שער היתרון לזכות הצהובים בדקה ה-37, אבל נס זמיר השווה בדקה ה-93 אחרי שגיאה בהגנה. המשחק ייזכר גם בזכות ההתערבות המאסיבית של ה-VAR לרעת מכבי תל אביב: ארבע פעמים השתמש השופט אלי חכמון בשופטי הווידאו, ובכל ארבעתם פסק לרעת הצהובים (שני פנדלים, שער פסול של אנדרה ז'ראלדש ושער מאושר של זמיר).

"אני חושב שהגיעה לנו יותר מנקודה היום", אמר מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' בסיום. "היו לנו הזדמנויות לכבוש שערים נוספים גם במחצית הראשונה וגם במחצית השנייה. הם הבקיעו מהזדמנות אחת שהם הגיעו אליה - אסור לנו לתת ליריבות לכבוש נגדנו בתוספת הזמן. מכבי חיפה? אנחנו צריכים לחשוב על עצמנו ולהיות אחראים למיקום שלנו".

מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ'. אדריאן הרבשטיין
עוד ספיגה בתוספת הזמן. איביץ'/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס היה מאוד מרוצה ואמר: "בדרך כלל כשאתה סופג ממכבי תל אביב, יש ירידה באמונה. אבל אנחנו מוכיחים שאנחנו לא מוותרים וזה עושה לי טוב על הלב ומחזק אותי. יכולנו לספוג, אבל דחפנו את עצמו לתוך המשחק עוד ועוד. הוצאנו את המקסימום מהמשחק הזה. מכבי תל אביב קבוצה אינטנסיבית , קשה, חזקה מאוד. הצלחנו איכשהו לאזן את המשחק לקראת הסיום".

המאמן המשיך: "הדרך קשה וארוכה ונעשה את זה צעד צעד. אנחנו חזק במאבק על מקום בפלייאוף העליון. עברנו לא מעט טלטלות. הייתה תקופה קשה, נלחמנו, אנחנו חזקים ומי שלא חזק לא יכול לעבוד במקצוע הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully