וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' מאושר: "בצ'יראי הגיע, ככה אנחנו רוצים לראות את מכבי נתניה"

המאמן החמיא לחלוץ שנכנס כמחליף וכבש מיד ב-1:2 על רעננה: "הוא שיחק כמו בעונה שעברה. אם נגיע לפלייאוף העליון זו הצלחה גדולה". ניסו אביטן שוב מאוכזב מהשופטים: "בכל פעם שאנחנו אומרים משהו על השופטים, הם מחזירים לנו אחר כך על המגרש"

דוד רוזנטל על המעבר של אלירן עטר לבית"ר ירושלים/עריכת ווידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על מעברו של אלירן עטר לבית"ר ירושלים, פלייר

מכבי נתניה נותרה הערב (שבת) בשיניים בתמונת המאבק על הכרטיסים לפלייאוף העליון, לאחר שהשלימה מהפך בתוספת הזמן וניצחה 1:2 בחוץ את הפועל רעננה. טים הויבאך, שכבש מהנקודה הלבנה ב-1:1 מול הפועל באר שבע ביום רביעי, דייק בפנדל נוסף בדקה ה-19 והעניק לקבוצתו שלוש נקודות חשובות.

טים הויבאך, מכבי נתניה חוגג עם זלאטן שחוביץ'. ברני ארדוב
אחד השיג את הפנדל, השני כבש. זלאטן שחוביץ' מקבל חיבוק מטים הויבאך/ברני ארדוב

המאמן המנצח סלובודן דראפיץ' אמר בסיום: "זה היה מאוד חשוב לבוא למחצית השנייה ולהיראות טוב. ככה אנחנו רוצים לראות את מכבי נתניה. אנחנו רוצים ללכת הכי חזק שיש על הפלייאוף העליון. אם נגיע לשם זו תהיה הצלחה גדולה".

על ההבדלים ביכולת בין המחצית הראשונה לשנייה: "אנחנו יכולים לתרץ, לא נכנסנו טוב למשחק אבל פאטוס בצ'יראי הגיע, הוא שיחק כמו בעונה שעברה. יש לנו הרבה כלים התקפיים ושיחקנו את המשחק שלנו, כמו שאנחנו יודעים לשחק".

דראפיץ' הוסיף: "כיף לעבוד במכבי נתניה, יש הרבה תמיכה ואנחנו צריכים תמיכה חיבוק ותמיכה מהאוהדים שלנו. מקווה מאוד ששימחנו את אייל סגל".

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"מקווה ששימחנו את אייל סגל". סלובודן דראפיץ'/ברני ארדוב

בצד השני, ניסו אביטן לא הסתיר את האכזבה שלו, גם מהשופטים: "קשה לנתח מה קרה לנו במחצית השנייה, זה מאכזב מאוד. בכל פעם שאנחנו אומרים משהו על השופטים, הם מחזירים לנו אחר כך על המגרש. אז הפעם לא אדבר עליהם".

על ההחלטה לשחרר את קייס גאנם על רקע הפציעה של החלוץ אליה סוריאנו: "הדברים קרו במקביל. נודע לנו על הפציעה של אליה בשעות האחרונות של חלון ההעברות וזה פגם בהכנות שלנו, אבל זה הסגל שיש לנו ואיתו נצטרך להילחם".

על תמונת המצב במאבקי הירידה: "אני לא עושה ניתוחים כל שלושה מחזורים. אנחנו צריכים לעשות את העבודה בעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully