וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - סקציה נס ציונה: וארן ואקולטסה נאבקים על מקום בהרכב

גאנם מוצהב, שניים מהשחקנים החדשים מתחרים עם האסלביינק ושהר על העמדות בהתקפה (א', 20:15, ספ'1). בלפר יעביר את הסקציה לרביעייה אחורית, בכורה להוקה וכוכב

מחזור 23הסתיים09/02/2020
הפועל באר שבע
  • שהר (9)
  • שהר (31)
  • ויטור (76)
0:3
    סקציה נס ציונה
    צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

    בווידאו: התגובות לתיקו בין הפועל באר שבע לבין מכבי נתניה

    הפועל באר שבע

    אחרי שהחתימה חמישה שחקנים ביומיים האחרונים של חלון ההעברות, הפועל באר שבע תנסה להשיג מחר (ראשון, 20:15, ספורט 1) את ניצחון הליגה השני שלה בעידן יוסי אבוקסיס. קייס גאנם סוחב צהובים מתקופתו בהפועל רעננה ולא יערוך מחר הופעת בכורה בסגל הפועל באר שבע, אבל אנתוני וארן ואלטון אקולטסה יתלבשו למשחק מול סקציה נס ציונה וצפויים לקבל דקות, אולי אפילו בהרכב של אבוקסיס שמתלבט בינם לבין בן שהר ונייג'ל האסלביינק. מאמן הפועל באר שבע תרגל באימון הבוקר גם מערך עם שלושה בלמים וגם קו של ארבעה בהגנה עם שני בלמים, כפי שפתח מול מכבי נתניה ביום רביעי האחרון. בבאר שבע ימשיכו להיעדר בשל פציעות לואי טהא, רמזי ספורי, דוד קלטינס והפצועים הטריים ארנסטס שטקוס ועמית ביטון.

    שחקן הפועל באר שבע, אלטון אקולטסה. אסף חיימוביץ, מערכת וואלה!
    מחכה לדקות הבכורה. אלטון אקולטסה/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ

    סקציה נס ציונה

    נועלת הטבלה תגיע לטרנר, במשחק הראשון שלה לאחר פיטוריו של עמיר תורג'מן ועם המצטרפים החדשים יאהמיר הוקה ודור כוכב. השניים תורגלו בהרכב הפותח, כשעל פי התרגולים של ארז בלפר, תעבור הקבוצה לשחק עם ארבעה שחקנים הגנה לאחר תקופה ארוכה. בלפר עצמו יעביר את המשחק מחר ורק לאחר מכן יתקבלו החלטות לגבי ההמשך. מי שייעדרו הם שי אליאס הפצוע וסקו טורה המוצהב. למרות המצב הקשה בטבלה, השחקנים מאמינים כי ניתן יהיה להישאר בליגה, ואף ערכו שיחות ביניהם בימים האחרונים. אחד השחקנים אמר הערב: "כל עוד יש סיכוי, כולם מאמינים. ניצחון אחד או שניים יכולים לשנות את התמונה, אם יהיה קצת מזל נעשה את זה".

    ארז בלפר אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים אחרי זעזוע לא פשוט, בעיקר לי באופן אישי. נגיע מוכנים לתת הכול ונעבוד קשה כדי לעמוד במשימה. אנחנו שמחים עם מה שהשגנו בחלון ומאמינים שהשחקנים האלה יעזרו לנו מאוד במטרות שלנו".

    דור כוכב שחקן בני יהודה. סוכנות ג'יני
    הפעם בכתום של נס ציונה. דור כוכב/סוכנות ג'יני

    טריוויה

    * את ניצחון הבכורה שלה העונה השיגה סקציה נס ציונה על חשבון הפועל באר שבע בסיבוב הראשון. בפעם הקודמת שהתארחה אצלה, בליגה הארצית באוקטובר 1998, היא הפסידה 2:0 בווסרמיל אחרי שערים של אורן סגרון ואביבי זוהר במחצית השנייה.

    * הפועל באר שבע עם שלוש תוצאות תיקו רצופות, אחרי שהיו לה רק שני משחקים ללא הכרעה בליגה לפני הפרידה מברק בכר. רצף של ארבע תוצאות תיקו? זה לא קרה מאז אוקטובר-נובמבר 2012.

    * סקציה נס ציונה מגיעה אחרי חמישה הפסדים רצופים שבהם לא כבשה שער (450 דקות בצורת).

    * בכלל, נס ציונה מציגה את ההתקפה הגרועה בליגה עם 13 שערי זכות בלבד ורק חמישה שחקנים התחלקו בשעריה העונה - פחות מכל קבוצה אחרת.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 7217

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully