וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: יוסי בניון ערך שיחת משמעת קשה לאנטואן קונטה

8.2.2020 / 21:50

שחקן ההגנה ננזף, במועדון הבהירו: "זה הצ'אנס האחרון, נגמרה הסלחנות". בעקבות המעידה של מכבי תל אביב, בטדי נערכים ל"שטיח ירוק" ביציע הדרומי של מכבי חיפה, גרצ'קין תורגל

אלירן עטר באימון בכורה בבית"ר ירושלים, פלייר/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בווידאו: אימון הבכורה של אלירן עטר במדי בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תארח ביום שני (20:15, ספורט 5) את מכבי חיפה, כאשר לרשותו של רוני לוי יעמדו צמד שחקני הרכש החדשים, אלירן עטר וחנן ממן. לוי צפוי לתרגל אופציות שונות באימון הערב ומחר, אך יחליט על ה-11 שיפתחו רק ברגע האחרון. ליוואי גרסיה ייעדר בשל צהובים ועל הנייר אלירן עטר מועמד טבעי להחליפו, אבל הוא לא שיחק כחודש וחצי, מאז הודחה מכבי תל אביב מהגביע נגד אום אל פאחם, כך שהוא יתקשה לסייע באגף בשמירה על ארנסט מאבוקה או סאן מנחם שמרבים לעלות.

לכן, יש אפשרות שעטר יוצב כחלוץ ושלומי אזולאי בצד, או שיבצעו שינוי תוך כדי משחק. אגב, מבחינת יוסי בניון ורוני לוי, אנתוני וארן קיבל אור ירוק ללכת מתוך ידיעה שאלירן עטר הוא חלוץ לכל דבר וישחק לא מעט דקות בעמדת החוד. במקרה של חנן ממן, פרט להדחתו מהסגל במשחק האחרון בשל המגעים עם בית"ר, הוא לקח חלק בכל משחקי הפועל באר שבע בחודש ינואר ונמצא בכושר משחק טוב.

אלירן עטר שחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מבחינת הצוות הוא חלוץ לכל דבר. אלירן עטר באימון/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

אנטואן קונטה חוזר לסגל ועשוי לפתוח כבלם לצד דיוגו וארדסקה, אבל לפני כן במועדון קיימו עמו שיחה כדי להבין שהוא מגיע בראש נקי וניתן יהיה לסמוך עליו. בצוות המקצועי אמרו על קונטה: "הוא חזר רע נגד בני יהודה ובטח נגד חיפה זה מפגש טעון עבורו, אז צריך להבין שאפשר לבטוח בו. וזה גם יהיה הצ'אנס האחרון, נגמרה הסלחנות. מי שיהיה לא אחראי יישב בחוץ להרבה זמן. זה תקף לכולם".

בערב הודיע המועדון כי המנהל המקצועי יוסי בניון ערך שיחת משמעת קשה לקונטה בעקבות התנהלותו במשחק נגד בני יהודה והבהיר לו כי חוסר האחריות שגילה והתנהגותו לא מקובלת על הצוות המקצועי ועליו להפעיל שיקול דעת במקרים הבאים. קונטה עצמו הבהיר כי הוא מחויב לקבוצה והבטיח כי מקרים כאלה לא יישנו.

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הבטיח שמקרים כאלו לא יישנו. אנטואן קונטה/ברני ארדוב

באימון תורגל מקס גרצ'קין כמגן שמאלי וקונטה כבלם, בשונה מהמשחק הקודם. בנוסף, אופיר קריאף תורגל בקישור האחורי יחד עם עלי מוחמד ואילו שלומי אזולאי בחוד, כאשר במרכז השדה והכנפיים בוצעו תירגולים שונים של שלום אדרי, חנן ממן, אלירן עטר, לירן רוטמן ואנז' פרדי פלומן. איתמר ניצן, שפרק את אצבעו באימון שלשום, הבהיר כי גם אם יצטרך לקבע את האצבע הוא יעלה לשחק. גרסיה עובר טיפולים בקרסול הכואב אך אמור להיות כשיר למשחק נגד הפועל תל אביב במחזור הבא.

עד עתה רכשו אוהדי בית"ר כ-1,500 כרטיסים וההערכה היא כי לא יותר מ-13 אלף אוהדי הקבוצה יגיעו לטדי. בעקבות איבוד הנקודות של מכבי תל אביב, מעריכים בבית"ר כי אוהדי חיפה ירכשו את כל 8,500 הכרטיסים ליציע הדרומי וייצרו "שטיח ירוק", כשעד כה נרכשו קרוב ל-5,000 כרטיסים והמכירה לקהל הרחב נפתחה רק הערב. בכל מקרה, חיפה לא תקבל כרטיסים מעבר ליציע הדרומי.

איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יפתח בכל מקרה. איתמר ניצן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully