וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חנן ממן ערך אימון בכורה. רוני לוי: "זה בדיוק מה שרצינו מחלון ההעברות"

7.2.2020 / 13:52

עלות החוזים של הקשר ועטר, שעשוי לפתוח בשני: 6 מיליון שקל. במועדון מרוצים: "אחרי עזיבת קינדה, הקבוצה הפכה לאפורה". אבוקות הודלקו באימון

אלירן עטר באימון בכורה בבית"ר ירושלים, פלייר/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים היו מרוצים אתמול אחרי השלמת ההחתמות של אלירן עטר וחנן ממן ביומיים האחרונים של חלון ההעברות. עטר, שחתם שלשום, כבר התאמן עם חבריו החדשים והראשון שניגש לברכו היה חברו, עידן ורד. ממן הגיע למתחם בין וגן לאחר שהשחקנים עזבו, חתם על חוזהו ויצטרף לאימונים רק היום. הקשר שחוזר לקדנציה שנייה במועדון, ילבש את החולצה עם הספרה 7, שהייתה שייכת לאנתוני וארן שעזב להפועל באר שבע.

"החיזוק הזה הוא בדיוק מה שרצינו מחלון ההעברות האחרון", אמר רוני לוי. "אני מאוד מרוצה ובטוח שגם חנן וגם אלירן יתרמו לנו בהמשך העונה. עכשיו נמשיך לעבוד קשה, ואני מאמין בקבוצה ובטוח שנמשיך לעבר המטרות שלנו".

האווירה אתמול בבית וגן לא הייתה טובה, זכר להפסד להפועל כפר סבא. השחקנים נראו שפופים, אבל בצוות המקצועי התעודדו מהחדות של עטר. בעקבות ההיעדרות של ליוואי גרסיה במשחק נגד מכבי חיפה ביום שני, החלוץ שהגיע ממכבי תל אביב עשוי לפתוח בבכורה, כאשר גם ממן בתמונת ההרכב. בבית"ר אמרו: "צריך להודות, אחרי עזיבת קינדה, גם בניצחונות, הפכנו לקבוצה אפורה שהייתה חייבת שחקנים עם יכולת אישית גבוהה אחרת היינו ממשיכים ללכת אחורה".

חנן ממן בית"ר ירושלים. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יקבל את הספרה 7 שהייתה שייכת לוארן. ממן/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

ממן, שערך את אימון הבכורה שלו בקבוצה, סיפר: "ההרגשה מדהימה, שמח מאוד מאוד לחזור לפה, מודה על ההזדמנות, מחכה לעלות על המגרש ולשמח את הקהל כמה שאפשר, לסיים את העונה כמו שצריך, יש לנו אירופה, יש לנו גביע. התגובות מדהימות, מאות הודעות ברשתות ובטלפון, כולם תומכים ואוהבים. אני יודע מה צריך לעשות ונדבר על המגרש. מכבי חיפה זה יופי של וולקאם לי ולאלירן, מקווה שנעשה תוצאה טובה, שהקבוצה תנצח ושהקהל יחזור לשמוח, מקווה מאוד שזה מה שיקרה".

אנתוני וארן שוחח אתמול עם שחקנים בבית"ר ולא כל כך הבין את הטרייד וההחלטה לוותר עליו. במהלך היום, כאשר נודע שקייס גאנם סוגר בעצמו בקבוצה מבירת הנגב, וארן התלבט שוב אם ללכת על המהלך, אך בסופו של דבר לא נותרה לו הרבה ברירה בשל הסיכום של בית"ר עם באר שבע.

אחרי עזיבת וארן, לבית"ר נותר חלוץ טבעי אחד בלבד: שלומי אזולאי. במקרה הצורך, בצוות המקצועי מתכננים להציב במקומו את עטר, גרסיה או פרדי פלומן. "הסוכנים של וארן הבהירו כבר לפני שבוע שאם עטר מגיע הוא מעוניין לבדוק אופציות אחרות", אמרו בקבוצה, "ברגע שעלתה האפשרות לטרייד על חנן ממן, תפקיד שאנחנו זקוקים לו יותר מכל משבצת אחרת במגרש, החלטנו ללכת על זה".

צירופם של שניים מהישראלים הבכירים בליגה, גרם לבעלים משה חוגג להתחייבויות של 6 מיליון שקל לשנה וחצי הקרובות. אתמול בבוקר נעשה גם ניסיון לצרף את בן שהר לבירה, אך בשל חוזהו בבאר שבע לשלוש וחצי שנים נוספות והפיצוי הכרוך בכך, הנושא היה מורכב מדי מכדי להיסגר ביום אחד. אגב, לפני כעשרה ימים נערכו שיחות בית בעלי מכבי נתניה, אייל סגל לבין חוגג כשעל הפרק היה טרייד אפשרי של פאטוס בצ'יראי ושלום אדרי ואולי שחקן נוסף, אך הדברים לא הבשילו לכדי עסקה.

אנתוני וארן שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
התלבט מאוד, אבל לא נותרה לו ברירה. וארן/דני מרון

הפציעה של ליוואי גארסיה בקרסול אינה חמורה והוא אמור להיות כשיר לקראת של בית"ר נגד הפועל תל אביב בטדי. על אף צירופם של עטר וממן, בבית"ר מאוד מודאגים לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שני ומבינים כי כל השחקנים יצטרכו להתעלות בכדי שאפשר יהיה לצאת עם נקודות מהמשחק הזה.

שחקנים בקבוצה אמרו: "אם אנחנו רוצים לחשוב על ניצחון ביום שני, כל שחקן צריך להרים את הרמה שלו מהשבועות האחרונים בשתי דרגות. כל אחד צריך להוכיח שהוא מתאים לרמה הזאת אחרת בקיץ יביאו לו מחליף".

לאימון הבוקר שהתקיים תחת גשם שוטף הגיעו כמה עשרות אוהדים, עודדו את השחקנים לקראת יום שני ואף זרקו כמה אבוקות.

אוהד בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
אווירה חמה באימון/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים באימון. תמונות גולשים
אווירה חמה באימון/תמונות גולשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully