וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "הבנתי שרייכרט השתנה, אבל כנראה שעדיין לא מספיק"

מאמן הפועל כפר סבא אחרי ההפסד לחדרה: "הכרטיס האדום של רייכרט טרף את הקלפים". מימר: "תקופה טובה, רק שימשיך ככה". לוסיו יעמוד לוועדת משמעת

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

הפועל חדרה ממשיכה לשעוט במעלה הטבלה והערב (שבת) רשמה את ניצחונה השלישי ברציפות, הפעם 0:2 על הפועל כפר סבא. כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה, הקבוצה של שרון מימר במקום החמישי עם 34 נקודות - אחת יותר מהכמות בכל העונה הסדירה בעונה שעברה.

מימר אמר בסיום: "זו תקופה טובה, עם אנרגיות טובות, רק שימשיך ככה. היה משחק שקול עוד לפני הכרטיס האדום של הפועל כפר סבא, אבל אין ספק שהוא עזר. אנחנו רוצים פלייאוף עליון, אנחנו נלחמים עליו ואנחנו מאמינים בעצמנו. יש פה קבוצה רעבה שרוצה להצליח ועכשיו יש לנו שלושה משחקים לשמור על המקום שלנו".

מה שהעיב מעט על שמחת הניצחון הייתה התגובה של לוסיו לחילוף שלו. הברזילאי הוחלף בדקה ה-58, זעם וירד לחדר ההלבשה. בחדרה החליטו שהחלוץ הברזילאי יעמוד לוועדת משמעת.

המשחק היה שקול עד הדקה ה-38, אז בן רייכרט ספג כרטיס צהוב שני אחרי עבירה בחלק המגרש של הפועל חדרה, כשאין כל סכנה. הקשר ביצע עוד לפני כן שתי עבירות פרועות והמאמן המפסיד אופיר חיים אמר בחצי חיוך בסיום: "כשבן בא לפה הבנתי שהוא השתנה בקטע הזה, אבל כנראה שעדיין לא מספיק. הוא ילמד מזה".

חיים הוסיף: "הרגשתי את הקבוצה טוב בתחילת המשחק, אבל הכרטיס האדום טרף את כל הקלפים. אני מאוכזב מאוד, רצינו לסיים שבוע חלומי וההפסד הזה הרס אותו. יכול שהייתי צריך לעשות רענון, אולי שלושה משחקים בשבוע זה גדול על חלק מהשחקנים. הקבוצות בתחתית הפסידו? זה עוד יותר מאכזב אותי כי יכולנו לפתוח מהן פער. בניגוד לתמיד, היום אני מסתכל על חצי הכוס הריקה".

אופיר חיים, מאמן הפועל כפר סבא. שלומי גבאי
"הפסד שהרס שבוע חלומי". חיים/שלומי גבאי
שחקן הפועל חדרה, לוסיו. שלומי גבאי
בחדרה לא אהבו את התגובה הזו. לוסיו יורד לחדר ההלבשה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully