וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין האשק סופג אש: "משחק בקריירה שלו כמו ברולטה רוסית"

בצ'כיה עסקו בהרחבה בפיצוץ המו"מ עם מכבי חיפה: "רצה יותר מדי ונשאר בלי כלום. הרס את המוניטין הטוב שלו בתוך כמה ימים"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בינואר 2019 עבר מרטין האשק מבוהמיינס פראג הצנועה לספרטה פראג הגדולה ובאחד הראיונות אמר כמה דברים שהיו יכולים להתפרש כחוסר כבוד כלפי המועדון שנתן לו את הבמה וכלפי חבריו לשעבר לקבוצה.

שחקן טפליצה, תומאש קוצ'רה, קרא ומיהר לצייץ בטוויטר: "מרטין האשק זוכה בפרס 'השחקן הכי לא סימפטי' בליגה הצ'כית".

בסוף השבוע קוצ'רה הזכיר את הציוץ שלו מלפני 13 חודשים וכתב: "אמרתי לכם. ואז כולכם קיללתם אותי".

שחקן נבחרת צ'כיה מרטין האשק. GettyImages
"הכדורגלן הכי לא סימפטי בליגה הצ'כית". האשק/GettyImages

בתקשורת הצ'כית עסקו בסוף השבוע לא מעט במרטין האשק ובפיצוץ המו"מ שלו עם מכבי חיפה. ורבים מתקשים להבין כיצד הוא בעט בדלי באופן כזה.

"במשך הרבה זמן האשק נראה כמו כדורגלן לדוגמה. טכני, פיזי, מלא בביטחון עצמי, עובד קשה, רוצה ללמוד, תמיד חיובי. אבל כמה זמן לוקח להרוס מוניטין כזה? רק כמה ימים. האשק רצה יותר מדי ונשאר בלי כלום", כתבו ב-"IDNES".

עוד לפני שהמו"מ עם מכבי חיפה עלה להילוך גבוה, האשק פלרטט במרץ עם מעבר לליגה ההונגרית. ספרטה פראג אמנם חווה עוד עונה מאכזבת, אבל היא עדיין המועדון הכי גדול בצ'כיה והאשק הרי חזר אליו רק בינואר שעבר. כך שלא כולם מבינים את הרצון הכל כך עז שלו לעזוב.

בתקשורת הצ'כית רבים מאשימים את אביו של הקשר, מרטין האשק סיניור (אחיו של שוער ההוקי קרח האגדי, דומיניק האשק). האב שיחק בספרטה וגם אימן אותה, אבל בשנים האחרונות מתח עליה ביקורת חריפה ואמר ש"ספרטה אוכלת מאמנים ושחקנים". כשהבן החליט בצעד חריג להחרים את מחנה האימון של הקבוצה בספרד, הרבה חצים הופנו לעבר האב.

עוד בוואלה!

נציגיו של מרטין האשק אמרו: "מכבי חיפה בלחץ, הם יתנו לך מה שתדרוש", והעסקה פוצצה

לכתבה המלאה
מרטין האשק האב, מאמן כדורגל צ'כי. GettyImages
בצ'כיה מאשימים גם אותו. האשק האב/GettyImages

ב-"ISPORT" כתבו אתמול: "האשק נואש ומבצע פעולות נואשות. המפנה בעלילה כמעט בלתי ייאמן. הוא הפר בצורה בוטה את ההתחייבויות שלו ככדורגלן מקצוען, רצה לכפות על ספרטה פראג להעביר אותו ובסופו של דבר היום הוא חלק מקבוצת המילואים".

שינוי הדרישות של האשק ממכבי חיפה והחמדנות שבה נהגו הוא ונציגיו, פגעו במוניטין שלו וכמובן שגם בסיכוי שלו להצטרף לסגנית המוליכה של ליגת העל. הוא חזר לספרטה פראג בה חלק מהאוהדים רוצים עכשיו את ראשו, קבוצה בה הוא "בגד" ו"מרד" לפי חלק מהפרשנים בצ'כיה. אז מה יהיה ההמשך?

חלונות ההעברות בכמה ליגות באירופה עדיין פתוחים (הונגריה, שוויץ, רוסיה, רומניה, אוקראינה, בולגריה), אבל ההתנהלות של האשק בחיפה העלתה תהיות גם מחוץ לגבולות ישראל וצ'כיה. ב-"Expres" סיכמו היטב את הפארסה בכפר גלים: "יש לו מוניטין של כדורגלן כשרוני ובחור טוב, אבל מרטין האשק משחק בקריירה שלו כמו ברולטה רוסית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully