וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל פטי: "ליאונל מסי לא מתאים לאנגליה, הוא לא מכונה כמו כריסטיאנו רונאלדו"

שחקן העבר התייחס לשמועות על מעבר אפשרי של הפרעוש: "לא רואה מדוע שסיטי תיקח אותו. בספרד הוא מוגן, יש לו עוד שנה-שנתיים בטופ"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בשבוע שעבר התחזקו השמועות בנוגע למעבר אפשרי של ליאונל מסי למנצ'סטר סיטי. בחוזהו של הפרעוש סעיף המאפשר לו לעזוב את ברצלונה בחינם, אולם לא כולם משוכנעים כי מדובר יהיה בהחלטה טובה - לא רק עבור כוכב ברצלונה, אלא גם עבור הקבוצה שתקלוט אותו.

"למען האמת, אני לא חושב שהוא מתאים לאינטנסיביות של אנגליה", חרץ שחקן העבר עמנואל פטי. "הוא לא אוהב שלוחצים אותו, לא אוהב להילחם. בספרד הוא מוגן. יהיה תענוג עבור האוהדים האנגלים לראות אותו, אבל אני לא רואה מדוע שמועדון כמו מנצ'סטר סיטי, למשל, יילך עליו בגיל 32 או 33. אם הם היו רוצים לקנות אותו, הם היו צריכים לנסות לעשות זאת לפני מספר שנים".

סיטי אכן ניסתה, כך נטען באנגליה בימים האחרונים, אך לא הצליחה. פפ גווארדיולה התייחס לשמועות בסוף השבוע והעריך כי מסי יפרוש בברצלונה, ואם שואלים לדעתו של שחקן העבר הצרפתי, הרי שהפרעוש גם ככה לא היה מסוגל להצליח בפרמיירליג כמו כריסטיאנו רונאלדו.

"מסי לא רונאלדו, הוא לא אותה מכונה", אמר פטי. "רונאלדו הוא מפלצת אבל למסי, בגיל 32, יש רק עוד שנה-שנתיים לשחק ברמה הגבוהה ביותר. אפילו לצד שחקנים מצוינים בבארסה, לא יהיה לו את אותו קצב או יכולת כדרור. אני משוכנע שגם הוא יודע שהסוף לא רחוק".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
ספרד תפורה עליו. מסי/רויטרס

על העימות הפומבי של כוכב ברצלונה עם שחקן עבר צרפתי נוסף, אריק אבידל, אמר פטי: "לאבידל היו בעיות גם עם צ'אבי, שהיה אגדה בברצלונה. קשה להבין מה קרה שם, אבל לפי התגובה של צ'אבי כשדובר עליו כמאמן, זה לימד על כך שהיה קצר בתקשורת ושמישהו משקר. משהו דומה התרחש עם מסי. אנחנו לא רגילים שהוא מתבטא כך ברשתות החברתיות. בדרך כלל הוא מאוד שקט, אז סביר להניח שהוא כעוס מאוד".

פטי, ששיחק במועדון בעונת 2000/01 ולא ממש נהנה מזמנו בקאמפ נואו, סיפר שגם על כר הדשא הוא לא מתרשם מהנעשה בברצלונה: "צפיתי בהם לא מזמן והשתעממתי. הם היו איטיים, הם חלשים בהגנה וחסרה להם יצירתיות".

עוד בוואלה!

על רקע השמועות, פפ גווארדיולה מבהיר: "ליאונל מסי שחקן ברצלונה ואני רוצה שיישאר שם"

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה לשעבר עמנואל פטי. GettyImages
לא נהנה לצפות באלופה הספרדית לאחרונה. פטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully