וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס מועמד להחליף את לואיס סוארס בברצלונה

קראתם נכון: הקטלאנים ממשיכים לחפש אחר חיזוק לחוד וסימנו את חלוצה הקולומביאני של סראגוסה. וויליאן ז'וסה המועמד המוביל

העימות הפומבי בין ליאו מסי לאריק אבידל/רויטרס

ברצלונה ממשיכה בחיפושים אחר חלוץ נוסף שיעמיק את הסגל, על רקע פציעותיהם של עוסמאן דמבלה ולואיס סוארס. השם האחרון שהועלה היום (שבת) בתקשורת הספרדית הוא זה של לואיס סוארס, וכן, אתם קוראים נכון.

לא מדובר בכוכב של נבחרת אורוגוואי שכבר משחק בקאמפ נואו, כמובן, כי אם בחלוצה הקולומביאני של סראגוסה, שכבש העונה 14 שערים בליגת המשנה הספרדית. בסביבתו אישרו שהקטלאנים אכן פנו, אולם העסקה עלולה להיות מסובכת משום שסוארס בן ה-22 מושאל מווטפורד.

חלוץ סראגוסה לואיס סוארס. GettyImages
קורע רשתות בליגת המשנה. סוארס/GettyImages

המועמד המוביל לחזק את החוליה ההתקפית כרגע הוא לא סוארס אלא וויליאן ז'וסה, שהיה מבוקש בטוטנהאם בחלון האחרון. ריאל סוסיאדד תדרוש עבורו לא פחות מ-70 מיליון יורו וקיקה סטיין עשוי לדחוף להחתמתו, בין היתר משום שאימן אותו בלאס פלמאס.

שם נוסף שעלה הוא זה של לורן, חלוץ בטיס, שעשויה להסכים למכור אותו תמורת 40 מיליון יורו. אופציה זולה יותר שהועלתה בספרד היא זו של לוקאס פרס, שמחזיק בסעיף שחרור של 15 מיליון יורו מאלאבס. מבחינה כלכלית, אפשרות החיזוק הטובה ביותר של ברצלונה היא אנחל, חלוץ חטאפה, שמחזיק בסעיף שחרור של 9 מיליון יורו בלבד, אולם הספרדי הוותיק כבר בן 32.

החלום הרטוב של ראשי האלופה הוא לאוטרו מרטינס, שדחה על פי דיווחים מספר הצעות מהפרמיירליג לאחרונה, בין היתר ממנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד, אולי לקראת מעבר אפשרי לברצלונה בקיץ הבא.

עוד בוואלה!

על רקע השמועות, פפ גווארדיולה מבהיר: "ליאונל מסי שחקן ברצלונה ואני רוצה שיישאר שם"

לכתבה המלאה
לורן שחקן ריאל בטיס. GettyImages
גם לורן מבטיס על הכוונת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully