וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע השמועות, פפ גווארדיולה מבהיר: "ליאונל מסי שחקן ברצלונה ואני רוצה שיישאר שם"

בתקשורת העולמית טוענים כי אלופת אנגליה מאמינה ביכולתה לצרף את הפרעוש. מאמנה סיפר: "אני מעריך שהוא יסיים בברצלונה את הקריירה"

העימות הפומבי בין ליאו מסי לאריק אבידל/רויטרס

בימים האחרונים צצו ועלו מחדש שמועות על עזיבה אפשרית של ליאונל מסי את ברצלונה בקיץ הקרוב. היום (שישי) טוענים ב"אתלטיק" שמנצ'סטר סיטי מאמינה כי קיים סיכוי מסוים שתצליח להנחית את הכוכב הגדול בעולם, לאחר מספר ניסיונות כושלים בעבר.

"רשמית, סיטי מתעקשת שאין שום סיכוי שמסי יגיע", נכתב, "אבל מקורות בכירים במועדון סיפרו שהם מאמינים כי ייתכן ומסי ינצל בקיץ את הסעיף שמאפשר לו לעזוב בחינם. דווח כי הסעיף הזה תקף רק לקבוצות שמחוץ לאירופה, אבל הוא תקף לכל קבוצה שהיא וסיטי מודעת לכך. מקורות במועדון העריכו כי סביר להניח שיישאר, אבל הם כן מזהים הזדמנות להשיג אותו". יש לכך כמה סיבות עיקריות, והגדולה שבהן היא כמובן פפ גווארדיולה. על פי דיווחים, סיטי פנתה לראשונה לפרעוש ב-2008, עם הצעה של 70 מיליון ליש"ט, גיששה שוב ב-2012 וגם ב-2016, כשגווארדיולה קיבל את התפקיד, בקיץ 2016. הכוכב טען אז כי ירצה לשחק אצל פפ גם בעתיד, ואולי בקרוב זה גם יקרה.

המנג'ר נדרש לנושא במסיבת העיתונאים שקיימו הסיטיזנס היום, ובה הבהיר: "ליאו הוא שחקן ברצלונה והוא יישאר שם, זה רצוני, הישאר בברצלונה. אני לא אדבר על שחקנים מקבוצות אחרות. לדעתי הוא יסיים שם את הקריירה".

בעמוד הטוויטר הרשמי של סיטי צייצו אמש את הדיווחים על הפרעוש

"סיטי מתכננת לבצע לכל הפחות חמש החתמות בקיץ כדי לוודא שפפ יקבל את מה שהוא רוצה ויאריך את חוזהו", נכתב ב"אתלטיק". "אם מסי שוב יפנה, הבעלים מאבו דאבי ידאגו שהעניינים הכלכליים יהיו מסודרים, בין אם זה יצריך שינוי של תכניות הרכש, או שלא. ברצלונה תרצה להאריך את החוזה של ליאו, ולשלם לו קרוב למיליון יורו בשבוע, אבל מסי לא רוצה כסף, הוא רוצה פרויקט ספורטיבי".

העימות האחרון עם אריק אבידל וחוסר השקט במועדון רק חיזקו את הלחשושים על עזיבה אפשרית את קאמפ נואו. "הוא מאוכזב מאיך שהמועדון מתנהל כבר מספר חודשים", נכתב. "בברצלונה מאמינים שהוא רוצה להישאר, אבל הוא כועס מהירידה ביכולת על המגרש והמצב ההנהלה. אחרי עשור ששמרה על קשר קרוב עם אביו חורחה, סיטי כבר לא צריכה לעבוד קשה מדי כדי להבין מתי יש ומתי אין סיכוי להחתים את מסי. הפעם הם חושבים שיש סיכוי. אם זה יקרה, זה יהיה חייב להיות בגלל שמסי מקבל החלטה שהוא רוצה לעזוב. משפחת מסי יודעת שסיטי תהיה שם".

גווארדיולה, על פי אותו דיווח, רוצה לשמור אמונים מברצלונה וחושש "להרוס את המוניטין שלו בקאמפ נואו, לשם הוא מתכנן לחזור מתישהו בתפקיד כלשהו". כרגע, כך או כך, הכדור ברגליים של הפרעוש. אם אכן יביע רצון לעזוב את ברצלונה, משוכנעים באלופה האנגלית כי להם יש כל מה שצריך כדי לפתות אותו לפתוח פרק חדש בקריירה.

עוד בוואלה!

ליאו מסי והמשבר בברצלונה: עימות באימון עם טר סטגן, מנצ'סטר סיטי "עוקבת"

לכתבה המלאה
פפ גווארדיולה עם ליאונל מסי. AP
אי אפשר לשלול את זה. מסי ופפ/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully