וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות יקרה במיוחד: מחיר חדר בליברפול ליום מצעד הזכייה - מעל 26 אלף ליש"ט

עם פער של 22 נקודות בפסגה, בעיר כבר נערכים לחגיגות האליפות הראשונה אחרי 30 שנה. המצעד מיועד ל-18 במאי, והמחירים בשמיים. וגם: מי נתן את נאום המוטיבציה לצעירי המועדון בגביע?

עריכת וידאו: נועה לוי

יורגן קלופ מדבר על הפגרה בפרמיירליג

שחקניה הצעירים של ליברפול שמרו אמש (שלישי) על חלום הדאבל עם ניצחון דחוק 0:1 על שרוסברי במשחק החוזר בגביע האנגלי, בדרך למפגש עם צ'לסי בשמינית גמר הגביע. יורגן קלופ וכל השחקנים הבכירים כלל לא התייצבו למשחק בגלל פגרת הפרמיירליג שנקבעה מראש וכמחאה על קביעת הלו"ז, אבל הצעירים כאמור הסתדרו ובעיר חזרו להתרכז באליפות הממשמשת ובאה - הראשונה של המועדון מאז 1990.

התואר כמובן טרם הובטח, אבל פער של 22 נקודות בפסגה הספיק כדי להתחיל בהתארגנויות, ולמרות שהאליפות תובטח ככל הנראה בתחילת אפריל, מצעד האליפות ייערך ב-18 במאי. הבעיה? החדרים במלונות ובעיר ומרבית הדירות כבר מאויישים לקראת היום החגיגי, ומחירי החדרים הנותרים מרקיעי שחקים.

חדר במרכז ליברפול לערב ה-18 במאי, מוצע כעת ב-26 אלף ליש"ט ברשתות החברתיות. מיטת יחיד במלון מאונט פלזנט עולה כעת 20,444 ליש"ט למבקשים, אבל אנשי המלון עדכנו כי מדובר בתקלה והמחיר יתוקן. דירת שני חדרים במלון דירות במרכז תומחרה ב-9,999 ליש"ט, מיטת יחיד בדירה באולד הול סטריט עולה 3,045 ליש"ט וכן הלאה.

מצעד הזכייה של ליברפול. רויטרס
גם הוא מחכה למצעד. יורגן קלופ אחרי הזכייה בליגת האלופות/רויטרס

הניצחון על שרוסברי קבע כי ליברפול תהיה בשמינית הגמר לראשונה בעידן קלופ, וכמה אירוני שזה קרה כאשר המאמן הגרמני כלל לא עמד על הקווים. הקבוצה הציגה את ההרכב הצעיר ביותר אי פעם בגביע האנגלי, קרטיס ג'ונס בן ה-19 שימש כקפטן ונקו וויליאמס שלח את הכדור שהפך לשער העצמי המכריע של רו-שון וויליאמס משרוסברי.

ניל קריצ'לי, מאמן הקבוצה עד גיל 23 שניהל את המשחק, גילה בסיום: "ג'יימס מילנר התאמן איתנו אתמול ושאל אם יוכל להצטרף. הוא ביקש להיכנס לחדר ההלבשה, ברור שהסכמתי. הוא השיג כל כך הרבה בכדורגל. הוא נתן עצות לשחקנים הצעירים ועורר את חדר ההלבשה, אני לא יכול להודות לו מספיק. הוא לא היה כשיר לשחק, אבל הוא קפץ כל הזמן מאחוריי".

ניל קריצ'לי מאמן ליברפול עד גיל 23 עם שחקניו. רויטרס
ותודה לג'יימס מילנר. ניל קריצ'לי ושחקניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully