וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: בורוסיה דורטמונד ור.ב. לייפציג הודחו בשמינית הגמר

הצהובים-שחורים חזרו לאכזב עם הפסד 3:2 לוורדר ברמן, הולאנד שוב לא פתח וכבש. לייפציג הפסידה 3:1 לאיינטרכט פרנקפורט. שאלקה חזרה מ-2:0 ל-2:3 על הרטה לאחר הארכה

עריכת וידאו: נועה לוי

שלב שמינית גמר הגביע הגרמני נפתח הערב (שלישי) עם ארבעה משחקים. איינטרכט פרנקפורט גברה 1:3 על ר.ב. לייפציג ועלתה על חשבונה לרבע הגמר. בורוסיה דורטמונד חזרה לאכזב בגדול כשהפסידה 3:2 לוורדר ברמן החלשה. פורטונה דיסלדורף הביסה את קייזרסלאוטרן 2:5 בחוץ ודילגה אף היא לשלב הבא. שאלקה עלתה אף היא לרבע הגמר לאחר שחזרה מ-2:0 ל-2:3 גדול בתום הארכה.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד מתקוטט עם קווין פוגט שחקן ורדר ברמן. רויטרס
הולאנד מתקוטט עם פוגט/רויטרס

ורדר ברמן - בורוסיה דורטמונד 2:3

למרות שחזרה מפגרת החורף עם שלוש חמישיות בליגה, הערב הקבוצה של לוסיאן פאבר חזרה להיראות רע וחסרת ביטחון והודחה מהגביע על ידי אחת הקבוצות החלשות ביותר בבונדסליגה העונה. ארלינג הולאנד שוב לא פתח בהרכב, אבל נכנס וכבש.

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-16. מילוט ראשיצה בעט מתוך הרחבה, מרווין היץ הדף לא מספיק טוב ודייבי זלקה היה ראשון לריבאונד ובעט פנימה את ה-0:1, ארבעה ימים בלבד לאחר שחזר אל הירוקים. לאונרדו ביטנקורט הכפיל עם שער ענק בדקה ה-30 כשהוא בועט טיל מחוץ לרחבה אל החיבורים וקובע 0:2. ארלינד הולאנד, שמשום מה שוב לא פתח, נכנס בפתיחת המחצית השנייה וכבש בנגיעה מול שער ריק אחרי מסירת רוחב של יוליאן בראנדט בדקה ה-67. אבל זה לא הספיק לצהובים-שחורים ובדקה ה-70 הם ספגו את השלישי. יויה אוסאקו הכניס מסירת עומק לראשיצה, שבעט מצד ימין, היץ הגיב באיחור וזה 1:3. ג'יו ריינה בן ה-17 הצליח לצמק ל-3:2 עם שער ענק בדקה ה-79 אחרי שעבר שני שומרים וסובב עם רגל ימין מצד שמאל אל הפינה הרחוקה. ריינה בן ה-17 ו-82 ימים הפך לכובש הצעיר ביותר בהיסטוריה של הגביע הגרמני.

עוד בוואלה!

גווארדיולה הותיר את שחקני סיטי "נעולים" 50 דקות, אבל מוריניו גנב את ההצגה

לכתבה המלאה
פיליפ קוסטיץ' שחקן איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
השלים צמד והעלה את קבוצתו לרבע הגמר. פיליפ קוסטיץ'/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט - ר.ב. לייפציג 1:3

רק לפני שבוע נפגשו שתי הקבוצות הללו והנשרים הצליחו לנצח 0:2 בליגה, מה שהוביל בסופו של דבר גם לאובדן המקום הראשון על ידי לייפציג. עכשיו פרנקפורט עלתה לשוורים גם בגביע הגרמני לאחר שגברה עליהם 1:3 ועלתה לרבע הגמר. אנדרה סילבה כבש את הראשון עבור המארחת מהנקודה הלבנה לאחר נגיעת יד ברחבה של מרסל האלסטנברג (17). פיליפ קוסטיץ' הכפיל את התוצאה במחצית השנייה, וגם שער בכורה של דני אולמו במדי לייפציג (69) לא עזר לאורחת שראתה כיצד קוסטיץ' סוגר עניין ומשלים צמד בדקה ה-95. לייפציג עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות כשבמחזור הליגה הקרוב היא תפגוש את באיירן מינכן.

קשישטוף פיונטק שחקן הרטה ברלין. GettyImages
כבש בבכורה אך הרטה הודחה מהגביע. קשישטוף פיונטק/GettyImages

שאלקה - הרטה ברלין 2:3

רק ביום שישי נפגשו שתי הקבוצות הללו והפיקו 0:0 מאכזב, אך הפעם זה נגמר לגמרי אחרת. האורחת מברלין היממה עם שני שערים במחצית הראשונה בסיומה צעדה ביתרון 0:2 משערים של פסקל קפקה (12) וקשישטוף פיונטק (39) שכבש בהופעת הבכורה, אך שאלקה חזרה במחצית השנייה עם שני שערים תוך שבע דקות (76 ו-82) והמשחק הלך להארכה. ג'ורדן טורנריגה השאיר את הרטה בעשרה שחקנים בדקה ה-100 לאחר שספג כרטיס צהוב שני בעקבות עימות עם מאמן שאלקה דויד ואגנר, שהורחק אף הוא. המארחת ניצלה את המומנטום ואת יתרונה המספרי כדי להשיג את המהפך בדקה ה-113 לאחר שבניטו רמאן דהר יותר מחצי מגרש והכניע את שוער הרטה. שאלקה ממשיכה לרבע הגמר.


משחק נוסף:

קייזרסלאוטרן - פורטונה דיסלדורף 5:2
לקייזרסלאוטרן: כריסטיאן קולווטר (10, 39 בפנדל), לפורטונה: אופוקו אמפומה (9), רואן הנינגס (49, 78), מאתיאס זימרמן (65), קווין סטוגר (83)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully