וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה 1:2 את נאנט, הפער בפסגה 15 נקודות

ניימאר נעדר, אמבפה השלים 90 דקות אחרי העימות עם טוכל, אבל די מריה בלט עם בישולים לאיקרדי וקהרר. ניצחונות גם למארסיי, ליל ומונאקו

רויטרס

פריס סן ז'רמן הסתדרה גם ללא ילד יום ההולדת ניימאר ורשמה הערב (שלישי) ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות, הפעם 1:2 בנאנט. מארסיי הצליחה לנצח 0:2 את סנט אטיין והקטינה את הפער בפסגה ל-12 נקודות "בלבד". עוד בפתיחת המחזור ה-23 בליגה הצרפתית: ליל הרביעית ניצחה 0:1 את ראן השלישית ומונאקו גברה באותה תוצאה על אנז'ה.

שחקני פריס סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה. רויטרס
חגג עם החברים. קיליאן אמבפה/רויטרס

נאנט - פריס סן ז'רמן 2:1

אז ניימאר הפצוע נשאר בבית אחרי מסיבת יום ההולדת, אבל קיליאן אמבפה פתח בהרכב אחרי העימות עם תומאס טוכל והפעם גם השלים 90 דקות. אלוף העולם לא כבש, כשאנחל די מריה בישל למאורו איקרדי בדקה ה-29 מצד שמאל וגם לתילו קהרר הגרמני בקרן בדקה ה-57. מוזס סיימון צימק עבור נאנט במתפרצת בדקה ה-68, אחרי טעות של פרסנל קימפמבה.

עוד בוואלה!

רעש לבן: כך הריבים של קילאן אמבפה סוללים את דרכו לריאל מדריד

לכתבה המלאה
תילו קהרר (מימין) עם קיליאן אמבפה שחקני פריס סן ז'רמן. רויטרס
שער ליגה ראשון העונה. תילו קהרר/רויטרס
דימיטרי פאייה שחקן מארסיי. רויטרס
פאייה חוגג את שער היתרון/רויטרס

סנט אטיין - מארסיי 2:0

האורחת הצליחה לחזור לנצח וגם לחזור לכבוש אחרי שתי תוצאות 0:0 ברציפות. דימיטרי פאייה עשה את זה ראשון כבר בדקה השביעית ונמניה ראדוניץ' השלים את הניצחון בדקה ה-85. מארסיי שנייה בטבלה עם 43 נקודות, שלוש מעל ראן ושש מעל ליל.

נמניה ראדוניץ' שחקן מארסיי. רויטרס
נמניה ראדוניץ' ומארסיי עם ניצחון אחרי שתי תוצאות 0:0/רויטרס

ליל - ראן 0:1

בעיטה שטוחה של לואיק רמי הוותיק לקורה ופנימה כבר בדקה הרביעית, העניקה למארחת שבמקום הרביעי ניצחון שצימק את הפער בקרב על המקום השלישי לשלוש נקודות בלבד. ליל הייתה קרובה יותר לשערים נוספים, כשראן השלישית בטבלה כמעט גנבה נקודה עם אדוארדו קמאבינגה בן ה-17 שנעצר אצל מייק מניאן.

מונאקו - אנז'ה 0:1

אחרי סערת ההרחקות בהפסד לנים, מונאקו התאוששה עם ניצחון ביתי דחוק והתקדמה למקום התשיעי. הרכש משטרסבורג יוסוף פופאנה בישל בכדור ארוך לסטבן יובטיץ' הנשכח, שכבש בנגיחה קשתית לאחור בדקה ה-18 והכריע את המשחק עם שערו השני העונה. השוער בנז'מן לקונט מנע מאנז'ה להשוות וטיל של ונסן מאנקו שרק ליד החיבורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully