וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה סירב להתנצל בפני תומאס טוכל: "הוא רק הודה שהוא הגזים"

כוכב פריס סן ז'רמן והמאמן נועדו לאחר התקרית. כריסטוף דוגארי כועס: "ילד מפונק שמזלזל בחבריו לקבוצה. לעולם לא אסתכל עליו באותה צורה"

רויטרס

בווידאו: ניימאר עם קובי בריאנט

פריס סן ז'רמן אמנם הביסה 0:5 את מונפלייה במחזור האחרון בליגה הצרפתית, אך למרות הניצחון הגדול, המאמן תומאס טוכל וגם הכוכב הגדול של הקבוצה, קיליאן אמבפה, יצאו ממנו ברגשות מעורבים, אחרי שהאחרון הוחלף, לא אהב זאת והתעמת עם מאמנו ביציאה מכר הדשא.

מאוחר יותר השניים נפגשו, כשעל פי דיווחים שונים ילד הפלא של הקבוצה מעיר האורות סירב להתנצל בפני מאמנו, אך הודה שהגזים בתגובתו וציין כי לא התכוון לפגוע במאורו איקרדי ואדינסון קבאני, שהמתינו על הספסל.

"כשראיתי את התקרית על כר הדשא, אמרתי לעצמי שזה לא יכול להיות שזה קורה באמת", אמר כריסטוף דוגארי, חלוץ העבר של נבחרת צרפת שהיה שותף לזכייה במונדיאל 1998 וביורו 2000. "אני אוהב אותו, אבל הוא הוא הגיב כמו ילד מפונק וזה כאב לי מאוד. הוא זלזל בטוכל וגם בחבריו לקבוצה שהמתינו על הספסל. לעולם לא אסתכל עליו באותה צורה".

פריס סן ז'רמן תתארח הערב (שלישי, 22:00) אצל נאנט, במטרה להשיג ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות. טוכל ייאלץ להסתדר ללא ניימאר, שבפעם השלישית ברציפות יפסיד משחק בשל חגיגות יום הולדתו.

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן עם המאמן תומאס טוכל. רויטרס
רצה להמשיך לשחק. אמבפה עם טוכל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully