וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית ברציפות: ניימאר יחמיץ משחק בתקופת יום ההולדת

פציעה בצלעות או חמרמורת ממסיבת יום ההולדת ה-28? הברזילאי לא נכלל בסגל של פריס סן ז'רמן לנאנט, טוכל כועס: "חבל, אנחנו מאפשרים לאנשים לדבר רעות עלינו"

רויטרס

בווידאו: ניימאר עם קובי בריאנט

אחרי חגיגות יום ההולדת ה-28 המתמשכות שלו, ניימאר יחמיץ את משחק הליגה של פריס סן ז'רמן מחר (שלישי, 22:05, ספורט 5 לייב) בחוץ מול נאנט. תומאס טוכל הודיע כי השחקן לא יהיה בסגל ובצרפת דיווחו כי הוא קיבל שחרור בעקבות המסיבה שערך ביום ראשון במועדון לילה בפריס, אבל המאמן הבהיר כי לא זו הסיבה ולאחר מכן הוציאה האלופה הודעה כי הברזילאי נבדק וסובל מפציעה בצלעות, זכר למפגש עם ארנו סוקה ממונפלייה ב-0:5 בשבת.

במסיבת העיתונאים התייחס טוכל למסיבה של ניימאר, בה נכחו גם רבים משחקני הקבוצה: "האם זו הדרך הכי טובה להתכונן למשחק? לא, ודאי שלא. האם זה הדבר הכי גרוע בעולם? בטח שלא. אני תמיד אגן על השחקנים שלי ואני מאוד אוהב את הקבוצה. בקשר למסיבה הזו, אני מסכים שקצת קשה להגן על השחקנים, אבל לא הכול שחור או לבן. זה חבל כי אנחנו מאפשרים לאנשים לדבר רעות עלינו. נצטרך להסתגל למצב, אבל אני לא אשאיר שחקן על הספסל או בבית רק כי הוא יצא לחגוג".

אגב, זו לא הפעם הראשונה שניימאר נעדר בגלל פציעה בדיוק ביום ההולדת שלו. למעשה, הוא עדיין לא שיחק בתקופה הזו מאז שהגיע לפריס סן ז'רמן. בשנה שעברה הוא הזמין 500 אורחים לאירוע שמומן על ידי רד בול, כשב-2018 הגיעו למסיבה שלו אלוף הפורמולה 1 לואיס המילטון ונשיא ברזיל.

אחד מראשוני הבאים למסיבה במועדון הלילה "יויו" היה קיליאן אמבפה ובהמשך הצטרפו שחקנים נוספים של פ.ס.ז', ביניהם מרקו וראטי, אדינסון קבאני, אנחל די מריה ולאונרדו פארדס. טוכל והמנהל המקצועי לאונרדו נעדרו כמובן, כשאורח מפתיע היה ממפיס דפאי, כוכבה הפצוע של היריבה ליון.

טוכל, שקיים פגישה עם אמבפה ולאונרדו כדי ללבן את הדברים, התייחס גם לעימות שהיה לו עם החלוץ לעיני המצלמות לאחר החילוף בשבת: "זו הייתה שיחה בין שחקן שלא רצה לצאת לבין מאמן שיש לו את הסיבות שלו לעשות דברים, ורצה לתת זמן משחק לשחקנים שראויים לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully