וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההדחה, גם זידאן חוטף: "טעה עם ההרכב, צריך לבקר אותו"

ריאל מדריד אוספת את השברים אחרי ההדחה מהגביע. שחקני ההגנה על המוקד: "לילה שחור לנאצ'ו, אדר מיליטאו היה נורא"

העימות הפומבי בין ליאו מסי לאריק אבידל/רויטרס

"לא, זה לא היום הכי גרוע שלי בריאל מדריד. אבל לספוג ארבעה שערים בבית זה דבר קשה". כך אמר אמש (חמישי) זינדין זידאן, דקות אחרי שריאל מדריד הודחה במפתיע מהגביע הספרדי. הבלאנקוס הפסידו 4:3 לריאל סוסיאדד בסנטיאגו ברנבאו והודחו כבר ברבע הגמר.

כמעט כל שחקני החלק האחורי ספגו אש בתקשורת. אראולה ("איבד קרדיט"), אדר מיליטאו ("נורא, תמיד נמצא במקום הלא נכון"), מרסלו ("טוב בהתקפה, רע בהגנה") ונאצ'ו ("לילה שחור") היו אחראים לאחת התצוגות ההגנתיות החלשות של הבלאנקוס בתקופה האחרונה וריאל ספגה ארבעה שערים בפעם הראשונה תחת זינדין זידאן.

מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן. AP
"מברך את סוסיאדד וזה הכל". זידאן/AP

שחקני ההגנה ספגו ביקורת, אבל גם המאמן לא נשאר נקי. ב"מארקה" כתבו: "קל להגיד את זה עכשיו, אבל זידאן טעה עם ההרכב. זיזו סמך על השחקנים שהוא הרכיב ושילם על זה. הוא הכין את הארוחה וריאל מדריד אכלה אותה. בדיוק כשם שצריך לשבח אותו כשמגיע לו, צריך לבקר את זידאן על ההחלטה שעלתה לריאל מדריד בתואר הראשון העונה".

"גם כשפיגרנו 4:1, המשכנו להאמין והתגובה שלנו הייתה טובה", אמר זידאן, "צריך להשלים עם ההפסד. כמובן שאני מאוכזב, אבל זה כדורגל וזה קורה. אני כבר חושב על המשחק הבא שלנו. עשינו טעויות בהגנה ושיחקנו לא טוב במחצית הראשונה. אני מברך את ריאל סוסיאדד וזה הכל".

השחקן היחיד שקיבל מחמאות היה ויניסיוס, עליו כתבו "הוא היה השחקן הכי טוב של ריאל. ברגעים הכי קשים, הוא היה שם. ביקש את הכדור, עבר שחקנים יריבים, יצר מצבים. אם יש שחקן אחד בלבן שיכול לצאת מהמשחק הזה בראש מורם, זה ויני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully