וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון הטריידים ב-NBA נסגר: ראסל עבר למינסוטה, דראמונד לקליבלנד

מבול עסקאות לפני הדדליין: וויגינס נשלח לגולדן סטייט, מרכוס מוריס הועבר לקליפרס, קוזמה נשאר בלייקרס, גלינארי בת'אנדר

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

חלון הטריידים ב-NBA נסגר הערב (חמישי) בסערה, עם מבול עסקאות ברחבי הליגה. כמה מהשמות החמים בשבועות האחרונים, כולל דיאנג'לו ראסל, אנדרה דראמונד, אנדרה איגודלה ומרכוס מוריס עברו לקבוצות חדשות, בעוד אחרים כמו קייל קוזמה, דנילו גלינארי ודרק רוז נשארו בקבוצותיהם. שתי הקבוצות הבכירות בליגה, הבאקס והלייקרס, לא ביצעו שינויים.

* מינסוטה צירפה את דיאנג'לו ראסל, אותו רצתה במשך זמן רב. היא העבירה בתמורה לגולדן סטייט את אנדרו וויגינס ושתי בחירות דראפט, וקיבלה את גם ג'ייקוב אוואנס ואומארי ספלמן.

* אנדרה דראמונד עבר מדטרויט לקליבלנד תמורת ג'ון הנסון, ברנדון נייט ובחירת סיבוב שני דראפט.

* מיאמי צירפה את אנדרה איגודלה במסגרת טרייד משולש עם ממפיס ומינסוטה. במסגרת העסקה ג'יי קראודר עבר יחד עם הפורוורד למיאמי, ג'סטיס ווינסלו, דיון ווייטרס וגורגי ג'נג עברו לממפיס, וג'יימס ג'ונסון עבר למינסוטה.

* מרכוס מוריס עבר לקליפרס במסגרת טרייד משולש בין עם הניקס והוויזארדס: מוריס יעבור ללוס אנג'לס יחד עם אייזאה תומאס, ג'רום רובינסון יחבור לוושינגטון, ומו הארקלס יצטרף לניקס שקיבלו גם בחירת סיבוב ראשון בדראפט 2020.

* אטלנטה צירפה את קלינט קאפלה במסגרת טרייד מרובע עם יוסטון, מינסוטה ודנבר. במסגרת הטרייד החליפו קבוצות לא פחות מ-12 שחקנים, הבולטים שבהם, לצד קאפלה, הם רוברט קובינגטון (ליוסטון) ומאליק ביזלי (למינסוטה).

* סקרמנטו העבירה את הסנטר דוויין דדמון בחזרה לאקסית אטלנטה בנוסף לבחירה שנייה בדראפט, וקיבלה בתמורה את ג'בארי פארקר ואלכס לן.

מרכוס מוריס, ניו יורק ניקס. AP
טס מערבה. מוריס/AP

21:45: הפרטים הסופיים של העסקה בין הניקס לקליפרס: מרכוס מוריס יעבור ללוס אנג'לס, מו הארקלס יעשה את הדרך ההפוכה לצד שתי בחירות דראפט עתידיות.

21:26: מינסוטה הצטרפה לטרייד בין בין מיאמי לממפיס, והעבירה את גורגי ג'נג לממפיס. היא תקבל בתמורה את ג'יימס ג'ונסון ממיאמי.

21:25: וושינגטון העבירה את ג'ורדן מקריי לדנבר, וקיבלה בתמורה את שאבאז נאפייר.

21:17: עוד עסקה גדולה לקראת סגירת החלון: אנדרה דראמונד, שכבר נראה היה שיישאר בדטרויט, יעבור לקליבלנד. הפיסטונס יקבלו תמורתו את ג'ון הנסון, ברנדון נייט ובחירת סיבוב שני בדראפט.

21:14: עכשיו זה כבר נראה סופי: על פי "האתלטיק", עסקת מרכוס מוריס לקליפרס על סף סגירה. מו הארקלס יעבור לניקס בתמורה, ועדיין לא ברור אילו שחקנים אחרים יהיו חלק מהטרייד.

שחקן דטרויט אנדרה דראמונד. GettyImages
עובר למרות הכל. דראמונד/GettyImages

20:39: הדיווחים על טרייד שנרקם בין הקליפרס לניקס על מרכוס מוריס מתחזקים. על פי "האתלטיק", מתנהלות שיחות "רציניות" בין הקבוצות, והן כוללות בין היתר שלושה שחקנים שעשויים לעבור לניקס: מו הארקלס, מפיונדו קבנגלה וטרנס מאן. במקביל, הלייקרס הודיעו לניקס על הפסקת השיחות על טרייד שיכלול את קייל קוזמה.

20:30: פורטלנד העבירה את סקאל לאביסייה לאטלנטה על מנת לפנות מקום בתקרת השכר.

20:14: פחות מ-24 שעות אחרי שקיבלה אותו ממינסוטה במסגרת הטרייד על קלינט קאפלה, יוסטון העבירה את ג'ורדן בל לממפיס תמורת ברונו קאבוקלו. בכך ויתרה על אחד משחקני הפנים היחידים בסגל.

20:12: הקליפרס ממשיכים לחזר במרץ אחרי מרכוס מוריס מהניקס, ומקווים לצרפו עד סגירת החלון. על פי דיווחים בניו יורק ישנה התקדמות במגעים מאז שעות הבוקר, אולם הקליפרס עדיין לא מוכנים לוותר על לנדרי שאמט, מה שעלול להכשיל את העסקה.

20:04: עוד טרייד גדול סוכם: גולדן סטייט תעביר למינסוטה את דיאנג'לו ראסל, ג'ייקוב אוואנס ואומארי ספלמן, ותקבל בתמורה את אנדרו וויגינס, בחירת סיבוב ראשון מוגנת בדראפט 2021, ובחירת סיבוב שני בדראפט 2022.

שחקן גולדן סטייט דיאנג'לו ראסל. רויטרס
בית חדש. ראסל/רויטרס

19:40: הקליפרס העבירו בטרייד לאטלנטה את הגארד דרק וולטון כדי לפנות מקום בתקרת השכר. כעת לקליפרס יש משבצת פנויה אחת בסגל. סימן לבאות?

19:33: יוסטון בדקה את האפשרות לטרייד עם קליבלנד על טריסטן תומפסון, אולם הצדדים לא הגיעו להסכמות. כך על פי כריס היינס מ"יאהו".

19:15: הטרייד בין מיאמי לממפיס שבמרכזו עומד אנדרה איגודלה הושלם. מלבד איגודלה, מיאמי תקבל גם את ג'יי קראודר וסולומון היל. הגריזליס יקבלו בתמורה את ג'סטיס ווינסלו, ג'יימס ג'ונסון ודיון ווייטרס.

אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN מוסיף שלעת עתה אוקלהומה סיטי לא תהיה חלק מהטרייד, למרות הניסיונות לצרף אליו את דנילו גלינארי שאמור היה לעשות את דרכו למיאמי גם כן. נכון לעכשיו מתקיימים מגעים בין ההיט לת'אנדר בנפרד, אולם הם בשלב זה הם תקועים.

18:00: על פי שלל דיווחים בארצות הברית, הניקס גנזו את התוכנית הבומבסטית למנות את מסאי יוג'ירי לנשיא המועדון, וצפויים למנות לתפקיד את לאון רוז, אחד מסוכני העל של הליגה בעשורים האחרונים. רוז מייצג כוכבים רבים ב-NBA, כולל שחקן אחד שהוזכר כמועמד לעבור לניקס עד הדדליין: קייל קוזמה.

ספנסר דינווידי שחקן ברוקלין נטס. AP
אחד השמות החמים. ספנסר דינווידי/AP

9:30: סקרמנטו קינגס העבירו בטרייד לאטלנטה את הסנטר דוויין דדמון, בתמורה לפורוורד ג'בארי פרקר ולסנטר אלכס לן. סקרמנטו העבירה לאטלנטה גם זכויות לבחירץ דראפט סיבוב שני ב-2020 ו-2021. דדמון, 31, שמעמיד ממוצעים של 5.1 נקודות ו-4.9 ריבאונדים, יצטרף לקלינט קאפלה בעמדת הסנטר.

08:30: גולדן סטייט העבירה לפילדלפיה את גלן רובינסון ואלק ברקס. הסיקסרס יעבירו בתמורה שלוש בחירות דראפט בסיבוב השני בשלוש השנים הקרובות. פילדלפיה מחזקת משמעותית את הספסל שלה בשני ווטרנים, הווריירס חושבים על העתיד.

6:50: אחרי שהסתכסך עם השחקנים הצעירים של ממפיס, אנדרה איגודלה מצא טרייד ועבר למיאמי. הפורוורד הוותיק הסכים לחתום על חוזה לשנתיים תמורת 30 מיליון דולר, כאשר ג'סטיס ווינסלו יעשה את הדרך ההפוכה. בנוסף, אדריאן ווג'נארובסקי מדווח שמיאמי, ממפיס ואוקלהומה סיטי עובדות על טרייד משולש שינחית גם את דנילו גלינארי במיאמי.

6:40: על פי מארק סטיין מ"ניו יורק טיימס", פיניקס סאנס העמידה על המדף את הפורוורד המצטיין קלי אוברה.

6:35: על פי קווין אוקונור מ"דה רינגר", מרקיף מוריס מעורר עניין אצל כמה מהקבוצות הבכירות בליגה כולל הלייקרס, הקליפרס, הבאקס, הסיקסרס, הרוקטס והסלטיקס.


6:25: על פי דיווחים שונים בארצות הברית, הלייקרס נחושים להנחית רכז בכיר עד הדדליין. אחד מהם הוא ספנסר דינווידי מברוקלין, שנראה לעת עתה כמו המועמד הבולט ביותר, כך על פי זאק לואו מ-ESPN. הלייקרס אף התעניינו בדניס שרודר, אולם העסקה ירדה מהפרק לאחר שהתברר שאוקלהומה סיטי לא מעוניינת בטרייד עליו.

6:15: הניקס עדיין לא ויתרו על האפשרות להנחית את דיאנג'לו ראסל מגולדן סטייט, על פי ESPN. לעת עתה התמורה שמינסוטה מבקשת גדולה מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully