וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליפרס בעקבות איגודלה או מרכוס מוריס, קייל קוזמה בדרך לניקס?

הקליפרס מחפשים פורוורד בכיר וסימנו גם את תדאוס יאנג, הניקס והלייקרס מחפשות שותפה לעסקה, בלאט הגיע לאימון. עדכונים שוטפים לקראת הטרייד דדליין

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: אוהדי לוס אנג'לס לייקרס זוכרים את קובי בריאנט

מוכנים למבול של שמועות וטריידים ב-NBA? חלון הטריידים בליגה הטובה בעולם ייסגר מחר (חמישי) בשעה 22:00 בערב, ואחרי הטרייד המרובע, שבמסגרתו קלינט קאפלה עבר מיוסטון לאטלנטה ורוברט קובינגטון ממינסוטה לרוקטס, הערב עשויים להתקיים טריידים נוספים. אנו נלווה אתכם עם כל השמועות והעדכונים רגע לפני שהחלון נסגר.

שחקן אטלנטה הוקס צ'נדלר פרסונס. ShutterStock
סיים את דרכו בשורות ההוקס. פרסונס/ShutterStock

20:25: הניקס והלייקרס מחפשות צד שלישי לעסקת קייל קוזמה

הניקס והלייקרס ממשיכות במגעים על טרייד שיכלול מעבר של קייל קוזמה לתפוח הגדול, אולם על פי דיווחים בניו יורק, ייתכן שתידרש קבוצה שלישית כדי להוציא את העסקה לפועל. שני שחקנים נוספים ששמותיהם עלו בשיחות הם אלונזו טרייר ואלכס קארוסו.

20:15: הקליפרס סימנו את אנדרה איגודלה ומרכוס מוריס

על פי "האתלטיק", הקליפרס מנסים לצרף עוד שחקן בכיר בעמדות הפורוורד, ובינתיים נראים כמו "היעד הכי הגיוני" עבור אנדרה איגודלה שלא מעוניין להמשיך בממפיס. גם מרכוס מוריס על הכוונת, ונראה שהקבוצה מ-LA תהיה מוכנה לוותר על מו הארקלס, ג'רום רובינסון ובחירת סיבוב שני עתידית או אפילו שתיים. כמו כן, על פי דיווח ב"שיקגו טריביון", הקליפרס מביעים עניין גם בתדאוס יאנג.

בלאט באימון הניקס

19:20: הניקס במכירת חיסול

על פי "האתלטיק", הניקס העמידו על המדף את כל השחקנים בסגל למעט אר ג'יי בארט ומיטשל רובינסון. זה כולל, מן הסתם, גם את מרכוס מוריס וג'וליוס רנדל שנחשבים לסחורה חמה. כך או כך, אחרי פיטורי הנשיא סטיב מילס הופיעו באימון היום האנשים שמינה לתפקידים שונים בניקס, כולל דיוויד בלאט.

17:19 - אטלנטה הוקס שחררה את צ'נדלר פרסונס

אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN, כתב ה-NBA הבכיר בארצות הברית, מדווח שאטלנטה הוקס החליטה לשחרר את צ'נדלר פרסונס, שהרוויח 25.1 מיליון דולר בעונה, כדי לפנות מקום בסגל לשחקנים אחרים שאמורים להגיע בטרייד ביממה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully