וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 2:4 את מילאן

דרמה בדרבי המילאנזי: הרוסונרי הובילו 0:2 משערים של רביץ' (40) וזלאטן (45+1), ברוזוביץ' (51), וסינו (53), דה פריי (70) ולוקאקו הפכו (93) והנראזורי נצמדו ליובנטוס

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

המחזור ה-23 בסריה A יגיע הערב (ראשון) לסיומו עם 2:4 של אינטר מול מילאן בדרבי הגדול. לאציו עלתה מוקדם יותר אל המקום השני, אותו איבדה בעקבות הניצחון של אינטר, עם 0:1 בפארמה. לצ'ה הדהימה עם 2:3 בנאפולי, בזמן שגם גנואה שמתחת לקו האדום הצליחה לנצח (0:1 על קליארי) ואילו ברשיה הלפני אחרונה ספגה בתוספת הזמן (1:1 ביתי מול אודינזה).

מתיאס וסינו שחקן אינטר. GettyImages
השלים קאמבק בזק. וסינו/GettyImages

אינטר - מילאן 2:4

הדרבי דלה מדונינה ה-225 סיפק דרמה ענקית וניצחון קטן-ענק של הפייבוריטית אחרי מהפך גדול במה שהיה ההפסד הראשון של מילאן מאז 22 בדצמבר. אינטר, שנראתה אבודה בירידה לחדרי ההלבשה במחצית, הצליחה בסופו של דבר לנצל את ההפסד של יובנטוס לוורונה ונצמדה אליה כשלשתיהן יש 54 נקודות, אבל היתרון הוא של הגברת הזקנה כיוון שבאיטליה שובר השוויון הוא מאזן הראש בראש בין הקבוצות ויובה ניצחה 1:2 את אינטר בסן סירו. זו פעם שלישית בהיסטוריה שאינטר מנצחת בארבעה משחקי דרבי ברציפות בכל המסגרות. זה קרה גם ב-1934-1932 וב-1974-1973.

הזדמנות גדולה למילאן בדקה התשיעית אחרי איבוד של ניקולו בארלה, הקאן צ'לחנוילו בעט לקורה. אינטר הגיעה להזדמנות גדולה בדקה ה-24 אחרי שרומלו לוקאקו פרץ מימין והעביר מסירת רוחב, מתיאס וסינו נותר חופשי ובעט לא מספיק טוב מעשרה מטרים, ג'אנלואיג'י דונארומה הדף. מילאן עלתה ליתרון בדקה ה-40 אחרי שזלאטן איברהימוביץ' עלה מעל דייגו גודין ונגח לעבר אנטה רביץ', השוער המחליף דניאלה פאדלי יצא רע והשאיר את הקרואטי מול שער ריק, 0:1 לרוסונרי. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה זלאטן כבש את השני בנגיחה מקרוב אחרי קרן ונגיעה של פרנק קסייה וזה 0:2 למילאן.

אינטר יצאה קבוצה אחרת אל המחצית השנייה ובדקה ה-51 מרצלו ברוזוביץ' צימק עם בעיטה מהאוויר עם רגל שמאל מ-17 מטר, 1:2. שתי דקות חלפו ואינטר השוותה ל-2:2, הפעם אלכסיס סאנצ'ס נשלח לעומק ומסר אחורה אל וסינו, שבעט פנימה את ה-2:2. אינטר השלימה את המהפך המדהים שלה בדקה ה-70 עם נגיחה נהדרת של סטפן דה פריי אחרי קרן של אנטוניו קנדרבה וזה 2:3. כריסטיאן אריקסן, שנכנס כמחליף בדקה ה-71, בעט כדור חופשי אדיר אל המשקוף בדקה ה-81. לוקאקו השלים את הניצחון בדקה ה-93 עם נגיחה מקרוב אחרי הגבהה של ויקטור מוזס וזה 2:4.

עוד בוואלה!

גארת' בייל שוב בעין הסערה: סוכנו מדבר על ההצעה מסין, זידאן כועס

לכתבה המלאה
זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן. GettyImages
זלאטן בטירוף אחרי השער/GettyImages

פארמה - לאציו 1:0

משחק מספר 17 ללא הפסד לביאנקוצ'לסטי, שידעו לנצל את ההפסד של יובנטוס וצימקו את הפער מהמוליכה לנקודה בלבד. אלמלא המעידה בתיקו המאופס מול ורונה במשחק ההשלמה, לאציו הייתה היום בפסגה האיטלקית. פליפה קאיסדו שוב פתח לצד צ'ירו אימובילה והכריע את המשחק עם בעיטה בסיבוב אל הרשת בדקה ה-41. שמונה שערים לחלוץ מאקוודור בסרייה A העונה - בדיוק כמו בכל העונה שעברה. דיאן קולוסובסקי וג'אנלוקה קפרארי פספסו הזדמנויות להשוות עבור פארמה המדורגת 10.

סימונה אינזאגי מאמן לאציו עם פליפה קאיסדו. GettyImages
חזק במאבק על האליפות. סימונה אינזאגי עם הכובש פליפה קאיסדו/GettyImages

נאפולי - לצ'ה 3:2

דווקא אחרי התאוששות מרשימה שכללה ניצחונות על לאציו (גביע), יובנטוס וסמפדוריה, נאפולי חזרה לפשל עם הפסד בית חמישי בשישה משחקים בסן פאולו (הניצחון היחיד - מול יובה). העולה חיברה שני ניצחונות רצופים לראשונה העונה, ובתזמון מצוין מבחינתה שכן גם גנואה שמתחת לקו האדום הצליחה לנצח. כוכב המשחק היה ג'אנלוקה לפאדולה, שניצל הדיפה של דויד אוספינה היישר לרגליו בדקה ה-29 ונגח את השני בדקה ה-61, אחרי שארקדיוש מיליק השווה זמנית עבור המארחת במתפרצת בדקה ה-48. הדובדבן היה שייך למרקו מאנקוזו המחליף, שסובב כדור חופשי אדיר לקורה ופנימה בדקה ה-82, וגם שער מצמק של המחליף חוסה קאייחון (90) לא מנע ניצחון ראשון של לצ'ה בסן פאולו מאז מרץ 1998.

ג'אנלוקה לפאדולה שחקן לצ'ה. GettyImages
סידר ללצ'ה ניצחון נדיר. ג'אנלוקה לפאדולה/GettyImages

משחקים נוספים

ספאל - ססואולו 2:1
לספאל: קווין בוניפאזי (24). לססואולו: פרנצ'סקו קאפוטו (65 בפנדל), ז'רמי בוגה (90)

גנואה - קליארי 0:1
לגנואה: גוראן פאנדב (43)

ברשיה - אודינזה 1:1
לברשיה: דימיטרי ביזולי (81). לאודינזה: רודריגו דה פול (93)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully