וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל חדרה: אלישע לוי בטוח ש"יש כאן שינוי מנטלי גדול"

מאמן הכתומים מקווה לראות המשכיות: "מחכה לנו משחק שונה לגמרי מול חדרה" (ד', 19:00, ספורט 5 לייב). ליואיץ' בספק, גדיר ייעדר? אוזוקווה יפתח מנגד אם שחרורו יגיע, לוסיו מוצהב

מחזור 22הסתיים05/02/2020
בני יהודה תל-אביב
    0
    • (25) פרץ
    הפועל חדרה
    צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

    בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של בני יהודה על בית"ר ירושלים

    בני יהודה

    אחרי היכולת המשכנעת מול בית"ר ירושלים בניצחון 1:3 בטדי, אלישע לוי רוצה לראות המשכיות מצד שחקניו גם מול הפועל חדרה מחר (רביעי, 19:00, ספורט 5 לייב). "אמרנו לפני המשחק מול בית"ר שבסיום השבוע הזה נקבע לאיזה כיוון אנחנו הולכים", אמר מאמן בני יהודה. "יש כאן שינוי מנטלי גדול ועכשיו מחכה לנו משחק אחר לגמרי ממה שהיה מול מכבי חיפה ובית"ר. אני מקווה שנדע לעבור אותו כמו שאנחנו רוצים. מילאלי מייאמבלה תרם לשינוי ההתקפי שלנו, אבל עדיין לא הגיע ל-50 אחוזים מהיכולת שלו. אנחנו עושים מאמצים גדולים לצרף עוד שחקן או שניים לסגל". מתיאה ליואיץ' בספק, גם מוחמד גדיר נטש את האימון ואת מקומו עשוי לתפוס אריאל לזמי.

    מילאלי מייאמבלה שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
    לא הגיע ל-50 אחוז מהיכולת. מילאלי מייאמבלה בבכורה/ברני ארדוב

    הפועל חדרה

    התבוסה של הפועל תל אביב בחיפה מאפשרת להפועל חדרה לחלום על המקום החמישי, בו היא תתייצב אם תנצח מחר בבלומפילד. תיקו יחזיר את הקבוצה של שרון מימר למקום השישי שמוביל גם הוא לפלייאוף העליון, אבל המשימה לא תהיה קלה בהיעדרם של לוסיו וסולומון דניאל המוצהבים. אליאל פרץ עשוי לפתוח אחרי שכבש מול סקציה נס ציונה, בקבוצה מחכים לשחרור הבינלאומי של החלוץ האנגלי החדש ג'וניור אוגדי-אוזוקווה, שעשוי לפתוח אם חוזהו יאושר בבקרת התקציבים.

    ג'וניור אוגדי-אוזוקווה שחקנה החדש של הפועל חדרה. שלומי גבאי
    מחכה לכל הטפסים. ג'וניור אוגדי-אוזוקווה/שלומי גבאי

    טריוויה

    * שתי הקבוצות נפגשו 33 פעמים בעבר בכל המסגרות, כשבני יהודה מובילה 7:16 בניצחונות ועוד 10 משחקים הסתיימו בתיקו.

    * בפעם הקודמת שהפועל חדרה התארחה אצל בני יהודה בליגה, היא ניצחה 1:2 במחזור הסיום של הפלייאוף העליון בעונה שעברה משער של לוסיו בדקה ה-94. הפעם החלוץ ייעדר בגלל כרטיסים צהובים.

    * בני יהודה היא אחת מקבוצות הבית הגרועות בליגה, עם שני ניצחונות ושמונה נקודות בלבד כמארחת. יש לה ארבעה הפסדי בית רצופים, כשיותר מזה לא היו לה מאז רצף ששת הפסדי הבית באמצע עונת 2007/08.

    * הפועל חדרה שמרה על שער נקי בתשעה משחקים העונה (כולל ב-0:0 מול בני יהודה בסיבוב הראשון) לעומת שישה בכל העונה שעברה.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully