וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: אריאס עבר רשמית, יורגוס יאקומאקיס מתקרב לסיכום

4.2.2020 / 17:34

הקשר הברזילאי שהתאמן כבר בקבוצה חתם לעונה וחצי. הצטמצמו הפערים עם א.א.ק אתונה בנוגע לחלוץ היווני, שהיה קרוב לחתימה במכבי תל אביב לפני שנה. שלומי אזולאי יחליף את רועי גורדנה הפצוע מול סקציה נס ציונה

צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: התגובות מהמשחק בין מ.ס. אשדוד למכבי תל אביב

הקשר הברזילאי רנאן ארייאס, שנחת אתמול (שני) וכבר התאמן בקבוצתו החדשה מ.ס. אשדוד, הועבר היום (שלישי) רשמית למ.ס. אשדוד, בשורותיה ישחק בשנה וחצי הקרובות. במועדון רוצים גם חלוץ זר והגישו הצעה כספית על החלוץ היווני יורגוס יאקומאקיס בן ה-25 מא.א.ק אתונה. באשדוד הציעו לקבוצתו של היווני מתווה לפיו יעבור השחקן לשורות אליהם כעת ללא תמורה בהשאלה ואם בתום העונה הקבוצה תרצה לרכוש אותו היא תשלם ליוונים 200 אלף יורו. כמו כן מוכנים באשדוד להשתתף בשכרו של יאקומאקיס בגובה של 50 אחוז ולתת לו עד סוף העונה חוזה של כ-45 אלף יורו סך הכל. בא.א.ק אתונה רוצים שסעיף הרכישה בתום העונה יעמוד על 500 אלף יורו וזו המחלוקת שיש כרגע בין המועדונים.

אם שמו של יאקומאקיס מוכר לחובבי הכדורגל בארץ זה כיוון שמכבי תל אביב רצתה לצרפו לפני שנה. מאמן מכבי תל אביב ולדאן איביץ' מכיר היטב את החלוץ וביקש לרכוש אותו עבור מכבי תל אביב, אך בסופו של דבר העסקה לא יצאה לפועל ויאקומאקיס לא הצטרף.

לצד הנסיונות לסגור עם שחקנים חדשים, תעלה מ.ס. אשדוד למשחק חוץ מול סקציה נס ציונה כדי לא להפסיד ולא להסתבך במאבקי התחתית. רועי גורדנה הפצוע ייעדר מהמשחק ואת מקומו בהרכב יתפוס שלומי אזולאי. רן בן שמעון יוותר על בלם אחד, דודי תירם, ויעלה במקומו עם הקשר האחורי פיראס אבו עקל. בן שמעון ימשיך לתת קרדיט ליעקב בריהון ובאשדוד מצפים לקבל ממנו תפוקה. בחוד ימשיכו יחד שגיב יחזקאל ודין דוד.

עדכון ראשון: 12:36

שחקן מ.ס. אשדוד ראנן אריאס. מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
הגיע, חתם וסגר. אריאס/אתר רשמי, מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully