וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל באר שבע: חנן ממן ביקש לעזוב

4.2.2020 / 16:07

קשר האדומים ביקש שחרור, בית"ר והפועל חיפה בעקבותיו. הבלם הסרבי לזאר צ'ירקוביץ' סיכם בנתניה (רביעי, 20:00, ספורט 2)

מחזור 22הסתיים05/02/2020
מכבי נתניה
  • הויבאך (28, פנדל)
  • שחוביץ' (61)
1:1
  • (45) זריהן
הפועל באר שבע
צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: התגובות לתיקו של הפועל באר שבע מול מכבי תל אביב

מכבי נתניה

יונס מלדה פצוע וספק אם ייכלל בסגל של הצהובים. החלוץ סובל מרגישות בשריר הירך האחורי ומכיוון שגם בשבת יש למכבי נתניה משחק, צפויים בקבוצה לשמור עליו ואולי לא לשתפו בכלל. חן עזרא נוסה היום בשתי עמדות: ליד פאטוס בצ'יראי ובמקום רועי קהת ונראה כי הכוונה להכליל אותו בהרכב הפותח. כרם ג'אבר עשוי לחזור להרכב במקום ויקי כחלון. ניקו אולסק יפתח בסופו של דבר בהרכב ולא יישמר לשבת. גבי קניקובסקי יחזור מצהובים להרכב במקום אביב אברהם הפצוע. אפרופו עזרא, הוא שיחק בעונה שעברה בבאר שבע ובנתניה בטוחים כי תהיה לו מוטיבציה מיוחדת.

בתוך כך הודיעה מכבי נתניה על חיזוק: הבלם הסרבי לזאר צ'ירקוביץ' סיכם את תנאיו בקבוצה עד לסיום העונה הנוכחית עם אופציה לשנתיים נוספות. הוא ינחת ברביעי בישראל ויחתום אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. צ'ירקוביץ' בן ה-27 מתנשא לגובה של 1.92 מטר ושייך היום ללוצרן השוויצרית, בה הוא לא מרבה לשחק. הוא גדל בפרטיזן בלגרד ובראד וגם שיחק בשתי הקבוצות הללו בבוגרים. ב-2018 עבר ללוצרן. הוא יכול לשחק גם כבלם וגם כמגן ימני.

חן עזרא שחקן הפועל באר שבע מול דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
ישולב בכל מקרה. עזרא/יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע

בהפועל באר שבע יצטרכו למצוא פתרון לעמית ביטון שנפצע באימון המסכם וייתכן שמרואן קבהא יוסט שוב לעמדת הבלם במערך של שלושה בלמים. בן שהר עשוי לרדת לספסל כאשר נייג'ל האסלביינק וניב זריהן יפתחו בחוד. תומר יוספי, שפתח מול מכבי תל אביב, צפוי להמשיך ולקבל אשראי ב-11 של יוסי אבוקסיס.

בתוך כך, פנה היום קשר הפועל באר שבע חנן ממן אל הקבוצה וביקש לעזוב. ממן בן ה-30, שגדל בנוער של הפועל חיפה ועלה שם גם לבוגרים, משחק בהפועל באר שבע מאז ינואר 2018 ואפילו נבחר לשחקן העונה בזכייתה האחרונה באליפות. בית"ר ירושלים בודקת אפשרות לצרף את ממן, אך היא לא מעוניינת לקחת עליה את החוזה שלו לשנתיים וחצי. בבית"ר מוכנים להחתים את הקשר לעונה וחצי וגם זה רק אם יסכים להתגמש בסכומים. גם הפועל חיפה צפויה לבדוק את האפשרות לצרף את חנן ממן, שכאמור גדל בקבוצה וגם הגיע ממנה לבאר שבע.

חנן ממן שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
יש כבר קבוצה חדשה? ממן/דני מרון

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 98 פעמים עד כה בליגה הראשונה. מכבי נתניה ניצחה 39 משחקים, הפועל באר שבע 28 ועוד 32 משחקים הסתיימו בתיקו.

* התיקו המאופס האחרון בין השתיים במסגרת ליגה כלשהי היה בווסרמיל, באוקטובר 1998, בליגה השנייה. מאז היו שערים בכל 33 המפגשים.

* מכבי נתניה היא הקבוצה היחידה העונה שעדיין לא כבשה שער בפתיחת המחצית השנייה (דקות 45-60) בעוד הפועל באר שבע הבקיעה רק שלושה שערים בחצי השעה הראשונה של משחקיה בליגה.

* יוסי אבוקסיס ללא הפסד בתשעת משחקיו האחרונים כמאמן מול מכבי נתניה בכל המסגרות (שישה ניצחונות) וסלובודן דראפיץ' זה המאמן שהוא ניצח הכי הרבה פעמים (10).

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: נתניה
קהל: 4700

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully