וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "במקום לתת למשפחה שלו, אייל סגל תורם כל עונה שתי דירות למכבי נתניה"

3.2.2020 / 8:07

מאמן מכבי נתניה על עזיבת הבעלים: "אם נגיע לפלייאוף העליון זה ייתן לאייל סיבות לחזור בו". סגל לא משנה את דעתו: "נתן חמישה חודשים למצוא בעלים חדשים כדי שהקבוצה לא תיפגע"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על ירדן שועה

ביום שאחרי ההודעה שלו כי החליט לעזוב את מכבי נתניה, בעלי המועדון אייל סגל לא מתכוון לחזור בו. מעטים האנשים שהיו אתמול (ראשון) בקשר עם סגל שהמריא לחופשה בחו"ל, אך מי שהצליח ליצור איתו קשר שמע שהחלטתו סופית ושהיא רחוקה מלהיות בבחינת תחזיקו אותי. סגל לא מתכוון לחזור בו והעובדה שהוא הודיע את הדברים כעת קשורה לפרק הזמן שהוא רצה לתת לדירקטוריון למצוא בעלים חדש במקומו."זה לגמרי העיתוי הנכון לצאת עם ההודעה. אייל נתן חמישה חודשים למצוא בעלים חדשים למועדון כדי שבתחילת חודש יולי, יהיה בעל בית אחר למכבי נתניה וכך היא לא תיפגע", הבהיר מקורב לסגל שמכיר את הפרטים.

אגב מנתונים פנימיים, אייל סגל יסיים את העונה הזו כשבכל ארבע שנותיו כבעלי המועדון הוא הכניס לתקציב מכיסו סדר גודל של 20 מיליון שקל.

אייל סגל בעלי מכבי נתניה. ברני ארדוב
הוא כבר החליט. סגל/ברני ארדוב

היום בצהריים מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' התייחס במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול הפועל באר שבע (רביעי) לכל הסיטואציה הסבוכה בה נמצא המועדון בעקבות ההודעה של אייל סגל שהוא עוזב בתום העונה. דראפיץ' אמר בין היתר: "אם אדם כמו אייל סגל יעזוב את מכבי נתניה ואת הכדורגל הישראלי, זה פאק שלנו, וזה דפקה שלנו. אסור שאנשים כאלה ששמים מהכיס שלהם מיליונים בכל עונה יעזבו את הכדורגל בגלל סיבות שקשורות באוהדים ובדברים אחרים.

"אייל סגל תורם בכל עונה שתי דירות למכבי נתניה. במקום לתת את הכסף למשפחה שלו, הוא בא ושם בין 4 ל-5 מיליון שקל במכבי נתניה, שזה כמו לשים שתי דירות בכל עונה. ומה הוא בסך הכל ביקש? בסך הכל רצה שיוקירו תודה על מה שהוא עושה, ואפלו את זה הוא לא ביקש. אמרתי לשחקנים שלי שאם אנחנו נחשוב על המצב הזה ולא נחשוב איך אנחנו עושים פלייאוף עליון, זה יהיה תירוץ עלוב. אני משוכנע שאם נגיע לפלייאוף העליון זה ייתן לאייל סיבות לחזור בו מההחלטה שלו".

דראפיץ' הוסיף ואמר לקראת עוד מפגש מול יוסי אבוקסיס, לו הוא מפסיד לאחרונה, כול העונה בגביע המדינה: "אני חולה על יוסי. כנראה שגרמתי לו גם לאהוב אותי ולהיות קרוב אליי כי הוא פשוט מכיר אותי יותר מדי טוב ומנצח אותי. אני חושב שאנחנו יכולים לנצח. שיחקנו מצוין נגד אשדוד. צירפנו את חן עזרא, ונמשיך לשחק התקפי בלי פחד כדי להגיע לפלייאוף העליון".

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
אבוקסיס? "אני חולה על יוסי". דראפיץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully