וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מפקיר": הגיע הזמן של בית"ר ירושלים להיפרד מאנטואן קונטה

3.2.2020 / 6:59

בקבוצה זועמים על הצרפתי שהורחק מול בני יהודה ("הגישה שלו לא ראויה") ויצטרכו לעשות חושבים. איינבינדר על גרינפלד: "צריך להעלות את רמת הכבוד בין הקפטן לשופט". ראבל מוריסון, ששיחק במנצ'סטר יונייטד ובווסטהאם עם בניון היה מועמד, אך בחר להישאר באנגליה

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על ירדן שועה

עיקרי הדברים

- בבית"ר ירושלים יצטרכו לעשות חושבים בנוגע לאנטואן קונטה: "לא הפעם הראשונה שהוא מפקיר אותנו"
- דן איינבינדר על אוראל גרינפלד: "התקשורת בין השופט לשחקנים קצת לא ראויה"
- השיחות מול אלירן עטר יימשכו
- ראבל מוריסון, בעבר במנצ'סטר יונייטד, היה מועמד להגיע אך בסופו של דבר בחר להישאר באנגליה

כעס בקבוצה על הצהוב השטותי של ליוואי גרסיה

1. לאחר ההפסד 3:1 לבני יהודה אמש (ראשון), בבית"ר ירושלים היו כעוסים בסיום על אי אילו החלטות שיפוט, אך יחד עם זאת היו מספיק כנים להודות שלא היו ראויים לנצח את הכתומים. מעבר לכך, בקבוצה היו עצבניים מאוד על אנטואן קונטה שהורחק וכמו כן על ליוואי גרסיה, שקיבל צהוב שטותי וייעדר מהמשחק הקרוב. גרסיה הסביר בסיום שהפיזיותרפיסט נמרוד מהאלר שטיפל בו לאחר שנפגע אמר לו להיכנס ומבלי לשים לב הוא חזר למגרש מבלי לקבל אישור, ועל כך קיבל את הכרטיס. שחקן הכנף גם ניסה לקבל את הצהוב השני בדקות הסיום וגם בירידה לחדר ההלבשה בחילופי דברים עם השופט אוראל גרינפלד, אך השופט נמנע מכך. צהוב שני ואדום היה מאפשר לגרסיה לשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון הבא. בנוסף צפויה הקבוצה לעמוד לדין משמעתי לאחר שבדו"ח השיפוט צוין שאוהדי הקבוצה זרקו חפצים לעברו של הקוון במהלך המפגש.

עוד בוואלה!

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 1:3 את בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים עם אלי חכמון. ברני ארדוב
לירושלמים מתחיל להימאס. קונטה/ברני ארדוב

אולי הגיע הזמן להיפרד מאנטואן קונטה

2. בסוף העונה בבית"ר ירושלים יצטרכו לעשות חושבים בנוגע לקונטה, שייעדר מהמשחק מול הפועל כפר סבא. חוסר האחריות של המגן-בלם בגישה שלו זה משהו שבקבוצה לא יוכלו להשלים איתו יותר. לבית"ר ירושלים יש אופציה להאריך את חוזהו בקיץ לעונה נוספת בשכר של 300 אלף יורו לעונה, אך היא תצטרך לחשוב טוב טוב אם לא הגיע הזמן להיפרד מהצרפתי, שהשלים השבוע שלוש שנים בישראל, במרביתן היה פצוע או משך פציעה וגם כששיחק גילה יותר מדי פעמים חוסר אחריות עם צהובים, אדומים או סתם חוסר ריכוז במשחק. התחושה היא כי הוא לא באמת מחויב לבית"ר ירושלים. אחרי שלוש שנים שדברים לא משתנים, כנראה שהגיע הזמן להיפרד.

רוני לוי התייחס בסיום לקונטה, שצפוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית: "אני מאוכזב, כי אתה מצפה משחקן מנוסה ומשמעותי שיידע להתנהל במצבים כאלה ולא לעשות טעויות כאלו. כבר שוחחנו איתו מספר פעמים על הדברים בעבר וזה מאכזב". במועדון היו אף חריפים יותר בנושא, ואמרו: "זאת לא הפעם הראשונה שהוא מפקיר אותנו, אין לו מחוייבות, הגישה שלו לא ראויה והגיע הזמן שיגידו לו את זה וגם יענישו אותו כמו שצריך".

אוראל גרינפלד שופט כדורגל ישראלי. ברני ארדוב
"נקווה שזה ישתנה". גרינפלד/ברני ארדוב

דן איינבינדר: "כקפטן האווירה הייתה פחות נעימה ברמת הדו שיח"

3. דן איינבינדר התייחס בסיום לאווירה מול גרינפלד לאורך המשחק: "לאורך כל הקריירה אף פעם לא באתי בטענות לשופטים ולא התלוננתי על טעויות. האווירה הייתה פחות נעימה, התקשורת בין השופט לשחקנים קצת לא ראויה. כקפטן וכשחקן עם הרבה מאוד ניסיון אני חושב שכן צריך להעלות את רמת הכבוד ההדדי בין קפטן לשופט. מעולם לא התייחסתי לשום החלטה ולא אתייחס. אוראל שופט בכיר, אך עדיין, כקפטן האווירה הייתה פחות נעימה ברמת הדו שיח והכבוד ההדדי ונקווה שזה ישתנה".

בצד המקצועי אמר איינבינדר: "הגענו בידיעה שזה אולי המשחק הכי חשוב העונה ולא עמדנו בזה, משחק שיכול היה להגדיל את הפער מהמקום הרביעי ולקרב אותנו למקומות הראשונים. עדיין, ירדנו במחצית ליתרון 0:1 שאמור היה להספיק לנו. ההרחקה לקחה אותנו אחורה וזה פגע בנו. נצטרך להרים את עצמנו. ראינו את הפועל כפר סבא, יהיה לנו מאוד קשה, אני בטוח שהקהל יבוא לתמוך בנו גם במושבה כדי לחזור ולנצח".

ראבל מוריסון שחקן מנצ'סטר יונייטד (מימין). Tom Hevezi, File, AP
היה נחשב להבטחה גדולה. מוריסון במדי מנצ'סטר יונייטד/AP, Tom Hevezi, File

בית"ר ירושלים חיכתה לראבל מוריסון, אך הוא בחר להישאר באנגליה

4. בנוגע לרכש, לאחר שכל האופציות לחיזוק זר נפלו, במועדון יקדמו את המגעים מול אלירן עטר לקראת תום מועד ההעברות בחמישי. גם אתמול נערכו שיחות בין הצדדים והפערים צומצמו, אך עדיין, היום אמורות להימשך השיחות וההערכה היא כי עד הערב או מקסימום מחר ניתן יהיה לדעת אם העסקה תצא לפועל.

אגב, במהלך תקופה לא קצרה חיכתה הקבוצה לקשר ראבל מוריסון בן ה-26 משפילד יונייטד, שלא קיבל כמעט דקות העונה בפרמיירליג, אך ביום האחרון של החלון הוא הושאל למידלסבורו. מוריסון, שנחשב בגיל צעיר לכישרון ענק של מנצ'סטר יונייטד, שיחק בכל הנבחרות הצעירות של אנגליה אך לא התפתח כפי שציפו. במשך השנים הוא גם שיחק בלאציו, במקסיקו ובשבדיה. הוא שיחק עם יוסי בניון לפני שבע שנים בווסטהאם, בקדנציה השניה של מנג'ר בית"ר ירושלים אצל הפטישים. בקבוצה היו מוכנים להציע לקשר שכר גבוה מאוד, אך הוא העדיף להישאר באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully