וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל רעננה: האלופה חוששת מהבונקר, אלמוג יחליף את יונתן כהן?

מכבי תל אביב רוצה לפתוח פער ממכבי חיפה, אבל לא רוצה שוב למעוד בבלומפילד: "כבר איבדנו בבית יותר מדי נקודות מול קבוצות שבאו להסתגר". איביץ' קורא לתמיכה מהקהל, ברעננה מאמינים (ב', 20:15, ספורט 4)

מחזור 22הסתיים03/02/2020
מכבי תל אביב
  • אצילי (60)
  • אצילי (75)
1:2
  • (90) אנסה
הפועל רעננה
צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות מההפסד של הפועל תל אביב להפועל חיפה

מכבי תל אביב

אחרי התיקו בבאר שבע ביום רביעי שעבר, במכבי תל אביב לא מתפשרים על פחות משלוש נקודות מחר (שני) מול הפועל רעננה (20:15, ספורט 4). ולדאן איביץ' שוחח עם השחקנים שבעצמם דיברו היום על ההפתעה הגדולה שייצרה הפועל כפר סבא בחיפה אמש. "כבר הפסדנו העונה יותר מדי נקודות בבלומפילד מול קבוצות שבאו להסתגר. חייבים לתת את הכל מהשנייה הראשונה", אמרו מספר שחקנים היום.

איביץ' צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב לעומת המשחק בטרנר. דור מיכה צפוי לפתוח ב-11, וגם איילון אלמוג שסיים את המשחק בבאר שבע כמחליף, מועמד לפתוח. נראה שצ'יקו אופואדו ימשיך בהרכב.

מאמן הצהובים ולאדן איביץ' אמר לקראת המשחק: "אנחנו משחקים נגד קבוצה מסוכנת שיודעת להתגונן ולצאת למתפרצות. יש לה שחקנים מהירים ואנחנו צריכים להיות מרוכזים במשך 90 דקות. כל משחק קשה, אין משחקים קלים. הבנו את זה מהעבר. אנחנו רוצים לשחק כדורגל טוב ולנצח. אנחנו מכבי ואנחנו עובדים כדי להשתפר יום יום. אנחנו רוצים להראות את זה על המגרש כשיש משחק. חשוב שהקהל יהיה איתנו, ברור שבבית בבלומפילד אנחנו יודעים מה האוהדים שלנו יכולים לתת לנו. אני בטוח שהם יבואו לתמוך בנו".

חלוץ הצהובים איתי שכטר אמר לקראת רעננה: "המשחק עם באר שבע היה וישב בראש, אבל מי שנמצא בכדורגל יודע שצריך לשכוח מה שהיה כמה שיותר מהר. המשחק מול באר שבע היה יכול בקלות להיגמר ב-0:4, אבל קיבלנו שער מחצי מצב. אנחנו צריכים לבוא ולנצח בכל משחק. ראינו השנה שנגד כל קבוצה אתה יכול לאבד נקודות אם אתה לא מוכן. יש לנו משחק קשה נגד יריבה קשוחה שעשתה חיים קשים להרבה יריבות בליגה. רעננה יודעת להתגונן ויש לה חלק קדמי מסוכן, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו עם הקהל הביתי שלנו בבלומפילד. אנחנו צריכים לבוא ולהיות מוכנים לכל רגע במשחק".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"אנחנו משחקים נגד קבוצה מסוכנת שיודעת להתגונן ולצאת למתפרצות". איביץ'/דני מרון

הפועל רעננה

הפועל רעננה סיימה את אימון הערב שלה והשלימה את הכנותיה למשחק כשלא מעט שחקנים בספק למשחק מחר. החלוץ הזר אליה סוריאנו, יואב תומר (שנחשב לשחקן הלוהט של הקבוצה) ובן בנימין בספק, ורק מחר לאחר שיעברו מבחן כשירות יתברר אם יעמדו לרשותו של ניסו אביטן למשחק מול האלופה.

אביטן יעלה במערך של שלושה בלמים כשברעננה ינסו להפתיע. "אין ספק שזה המשחק הכי קשה בליגה", אמר שחקן בקבוצה, "אבל נבוא כדי להילחם ולצמצם את הפערים בניסיון להפתיע".

המאמן ניסו אביטן אמר לקראת המשחק: "מבחינתנו יש הכנות רגילות למשחק מחר בבלומפילד. אנחנו כמובן דרוכים למשחק מול מכבי תל אביב שהיא קבוצה מצוינת ועדיין, אנחנו צריכים לחפש איך אנחנו מצליחים לצמצם להם את היכולות ומנסים להוציא נקודות מהמשחק הזה, יש לנו לא מעט שחקנים פצועים שנמצאים בספק למשחק, אבל אסור לנו לוותר מראש על שום נקודה בשום מקום".

החלוץ יואב תומר הוסיף: "אנחנו נערכים למשחק כמו לכל למשחק, באים במטרה להביא נקודות במיוחד במצב שבו אנחנו נמצאים - מצב בו כל נקודה היא קריטית וחשובה. אין כל כך הרבה זמן להכנות כי אנחנו בתקופה עמוסה של משחק בכל כמה ימים, אבל בזמן שיש, הצוות מכין אותנו בצורה הטובה ביותר. באופן אישי אני מרגיש טוב, רוצה לעזור לקבוצה כמה שיותר, להמשיך ביכולת טובה ושנעמוד במטרה שלנו - להישאר בליגה".

שחקן הפועל רעננה, יואב תומר. לילך וייס רוזנברג
אין היערכות מיוחדת. יואב תומר/לילך וייס רוזנברג

טריוויה

* 22 מפגשים היו עד היום בין שתי הקבוצות, כשמכבי תל אביב ניצחה ב-18 מהם והפסידה רק פעמיים, אבל שני ההפסדים היו בבית.

* מכבי תל אביב סיימה העונה כבר ארבע פעמים ב-0:0 (רק למכבי נתניה מאזן זהה) וזה קרה רק במשחקי בית.

* הפועל רעננה היא הקבוצה היחידה שעדיין לא השיגה ניצחון חוץ העונה (שתי נקודות ו-23 שערי חובה כאורחת), ולמעשה יש לה רק ניצחון אחד ב-27 משחקי החוץ האחרונים בליגה - 0:2 על הפועל חיפה באפריל האחרון.

* ולאדן איביץ' מחזיק במאזן מושלם מול הפועל רעננה (0:3 בניצחונות) וגם מול ניסו אביטן (0:4).

* יואב תומר כבש בארבעת המשחקים האחרונים של הפועל רעננה (אחד בגביע ושלושה בליגה) ואת כל ששת שעריו העונה בשתי המסגרות, עשה מאז מינויו של אביטן.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 15462

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully