וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה גדולה במכבי חיפה, מרקו בלבול רוצה לצרף שחקן נוסף

1.2.2020 / 19:35

המאמן נותר מתוסכל אחרי ההפסד הדרמטי 1:0 להפועל כפר סבא: "היינו צריכים לצמצם את הפער ממכבי תל אביב, נעמיק את הסגל". רביד גזל: "אמרתי לשחקנים שכולם מזלזלים בהם ושידברו על המגרש"

עריכת וידאו: ניר חן

על פניו, הכל היה ערוך ומוכן לכך שמכבי חיפה תנצל הערב (שבת) את איבוד הנקודות של מכבי תל אביב ותצמק את הפער מהמוליכה לשתי נקודות בלבד: 19 אלף צופים, היריבה - הפועל כפר סבא - אחת הקבוצות החלשות בליגה, שלא ניצחו בחיפה מאז פברואר 1998. בפועל, זה נגמר דווקא ב-0:1 דרמטי לאורחת, שהיתה פחות טובה אבל הסתגרה, בלמה את הירוקים פעם אחר פעם, ואז, בדקה ה-96, ראתה את עומר פדידה משלים סנסציה. לא ייאמן. לראשונה מאז ה-14 בדצמבר הקבוצה של מרקו בלבול לא מצליחה למצוא את הרשת, ואין לה הרבה זמן להתאושש: כבר בשלישי תארח את הפועל תל אביב.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
מכבי חיפה החמיצה את הצ'אנס שלה. ניקיטה רוקאביציה/לילך וייס רוזנברג

מרקו בלבול המאוכזב אמר בסיום: "לא חושב שהיתה שאננות. פשוט לא היינו מדויקים, לא יצרנו מספיק הזדמנויות. הגענו למצבים גם בחמש הדקות האחרונות. משחק כזה אנחנו צריכים לדעת לנצח 0:1 ולא להפסיד. אני אומר כל הזמן שאנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. היינו צריכים לצמצם את הפער ממכבי תל אביב. אני מאוד מאוכזב מהתוצאה וגם מזה שלא יצרנו מספיק מצבים".

עוד הוסיף המאמן: "היו לנו מספיק שחקנים התקפיים כדי להכריע את המשחק. לא עשינו את העבודה כמו שצריך. אני בודק את עצמי בכל משחק, גם כשאנחנו מפסידים. אנחנו מאוכזבים היום כי באנו למשחק שהוא באמת חשוב. ידענו שאנחנו יכולים לצמצם את הפער ולא עשינו זאת. משחקים כאלו מכבי חיפה צריכה לדעת לנצח. לא היינו מספיק אינטנסיביים. לא שיחקנו בקצב מספיק גבוה ולצערי הפסדנו את המשחק בדקה ה-96. אנחנו צריכים להעמיק את הסגל בשחקן נוסף ונעשה את זה".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים - בני יהודה: כשירותו של וארן תיבחן, קונטה צפוי לפתוח

לכתבה המלאה
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה/לילך וייס רוזנברג

רביד גזל, שעמד על הקווים של הפועל כפר סבא בגלל הרחקתו של המאמן אופיר חיים: "אני תמיד מדמיין שאני יכול לנצח כל קבוצה. בדקה האחרונה ההצטרפות להתקפה היתה טובה ונתנו גול. אופיר הכין את הקבוצה טוב השבוע. יש לנו כבר ברביעי משחק קשה מול בית"ר. שמח על הניצחון, אבל הדרך עוד ארוכה. המטרה שלנו היתה לצאת עם נקודות - נקודה או שלוש. אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה כשנגמר המשחק של מכבי תל אביב בבאר שבע. כולם אמרו שחיפה תצמק את הפער. אף אחד לא סופר אתכם, מזלזלים בכם. והם היום דיברו במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully